Zwrot towaru?

Witam!

Dziś kupiłem sobie do kompa słuchawki+ mikrofon. Sprzedawca zapewnił że są ona jakościowo dobre, a okazało się nie prawdą. Słuchawką nie mogę nic zarzucić. Natomiast mikrofon na kablu jest jakiejś słabej jakości, trzeba go trzymać cały czas przy buzi, inaczej już słabo słychać. Gdy wypróbowałem sprzęt odrazu poszedłem do sklepu, wymienić towar na inny lub go zwrócić i odzyskać pieniądze (stan nienaruszony+paragon), ale pan w sklepie powiedział że mi tego nie przyjmie. Czy mogę się domagać zwrotu pieniędzy? Sprzęt nie należał do najtańszych, i sprzedawca mi go polecił, ale przecież nie miałem go ja w sklepie przetestować.

Pozdrawiam

Masz prawo się domagać. A jak nie będzie chciał to złóż jakąś skargę. A te duże pieniądze, sądze że jak dałeś duże pieniądze to nie powinieneś mnieć problemu, ile kosztowały, bo jak z 20 zł to się nie dziw.

Ustaw sobie, mikrofon napewno jest sprawny !

http://www.skype.com/intl/pl/help/guide … setup.html

A co do tematu to masz prawo oddać sprzęt w ciągu 7 (albo 14) dni bez podania przyczyn. Jeśli sprzedawca nie chce go przyjąć zgłoś to do federacji konsumentów.

hi hi hi a wcale że nie! !!

No nie tak do końca.

Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za towar,który sprzedaje.Jeśli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań bo np.jego parametry są oszukane to musi przyjąć,po za tym można odstąpić od takiego zakupu w ciągu 10 dni.

tylko jeśli zakupu dokonywano poza sklepem (np. przez internet) :wink: