Douszne słuchawki do 50zł

Poszukuje dousznych słuchawek na mini-jacka do 50zł, a że nie znam się w doborze słuchawek, więc pisze do Was.

Muszą być głośne i mieć mocne basy.

Dzięki!

Coś z firmy Creative ;]

http://www.allegro.pl/search.php?string … rs&order=p

Moim zdaniem nie znajdziesz lepszych słuchawek do 150zł.

Używam ich osobiście i mogę je polecić z czystym sumieniem.

IMO Creative to była dobra firma, ale jakieś 8lat temu…

Na Twoim miejscu skombinowałbym jeszcze niecałe 20 zł i zakupił Creative EP-630.

Sam posiadam je od 1,5 roku i są świetne. Użytkuje je codziennie i w ogóle nie widać śladów zużycia.

Szczerze polecam ich zakup.

Creative EP-630 - to wcale nie są dobre słuchawki. Na dobrym sprzęcie zamiast czystego basu słychać puste dudnienie.

Poza tym na allegro [i nie tylko] jest pełno podróbek tego modelu.

Ja i wielu innych użytkowników chwali sobie te słuchawki. EP-630 są właśnie takie jakich szuka Adam749 czyli głośne i mają mocne basy.

I czy ja gdzieś napisałem żeby zakupu dokonywać na Allegro.pl?

A i jeszcze jedno. Mi chodzi o takie douszne z gumkami co w HPMach i w tych creativach, a te co podaliście to są takie standardowe.

Nie, dlatego posłużyłem się sformułowaniem “poza tym”.

O allegro wspomniałem, ponieważ w dzisiejszych czasach [i wśród osób tu zgromadzonych] jest to bardzo popularne miejsce dokonywania zakupów.

Sorry za OT.

Edit:

W takim razie pokusiłbym się o: http://www.allegro.pl/item605571580_phi … _9500.html

douszne to są takie jak sennheiser MX 400 :wink: dokanałowe to Creative EP-630 :wink:

to w końcu jakie chcesz, dokanałowe czy douszne?

dokanałowe.

Tak jak poprzednicy, EP-630

użytkownik_DP , nie wiem co ty masz do tych słuchawek — są wyśmienite.

she 9500 jak do tej ceny.

@Piwollo - z wyśmienitością to one nic wspólnego nie mają :evil:

jak się ma podróby to tak jest :stuck_out_tongue:

ja muzyki na nich słucham z SB Audigy i jest super, na n-gage to aż przesada z basami :smiley: