Witam!! Odrazu mowie ze w tej dziedzinie jestem zielony i prosze do mnie mowic jasno i zrozumiale!! [z gory dzieki]
Spis serwerów masz tutaj: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=21033
Do stworzenia prostej stronki bez znajomosci HTMLa, możesz się posłużyć
dowolnym programem wysiwyg…
Możesz użyć np. programu Ms. FrontPage, Webmajster, Zajączek, …
A tu cała masa softu tego typu…
BTW
polecam zapoznać się z podstawami języka HTML
mozesz uzyc graficznego programu Nvu… albo jego odpowiednika z pakietu mozilla suite… wszystko za darmo, po polsku i z polskim slownikiem.
A moge przy tworzeniu stron www? uzywac polskich znakow [ł,ż,ź,ć,ó itp.??? bo zrobilem stronke w tym pakiecie co jest zamieszczony w mozili i chcialem ja umiescic na webparku i nie moge!! ale sprobuje gdziesz idziej ja umiescic!
A i jeszcze prubowałem zrobic na frik.pl no i tam robie ta stronke?? no i nieiwem co dalej!! gdzie ja mam zamiescic?? na serwer ftp?? …
w nazwach plikow nie mozna uzywac polskich znakow… w tresci stony mozesz to zrobic jak chcesz… poza tym uzyj polskiej strony kodowej bedziesz mial polskie znaki (ISO-8859-2).
Lecz czasem się zdarza że nie to kodowanie się “chrzani”
np. W IE - ISO działa a w Firefoxie są znaki zapytania, sam tak miałem i wtedy korzystaj z tego kodowania: charset=windows-1250
heh jeśli chcesz zrobic stronke na zasadzie “kopiuj/wklej” to polecam microsoft publisher lub bezpłatnego webmajstera
natomiast jeśli troszke znasz się na html to idealny jest frontpage
z tego co czytalem to frontpage robi straszny syf i jest kompatybilny raczej sam ze soba i “jedyna sluszna przegladarka” IE… poza tym trzeba za niego zaplacic… a w sumie nie ma za co.
a co do kodowania to nie wiem… swoja zrobilem z takim kodowaniem jak podalem wczesniej i dziala dobrze na przegladarkach opera, ff, mozilla, ie.
Z doświadczenia wiem, że FP jest używany w wielu firmach, w tym także informatycznych…
Przykład serwisu wykonanego w programie FrontPage: