Częste bluescreeny. Atikmdag.sys

Witam. Po włączeniu komputera po kilku minutach pojawia się bluescreen. Próbowałem włączyć system w trybie awaryjnym w tym trybie nie ma bluescreena. . Moja karta graficzna to ati radeon x1005. Proszę o pomoc.

Sterownik ATI. Możesz wrzucić hasło typu “Atikmdag.sys. bluescreen windows 7” do Google i poczytać albo od razu spróbować przeinstalować sterowniki do grafiki.

W trybie awaryjnym ładowane są tylko rzeczy niezbędne do uruchomienia systemu. Czyli nie są ładowane na przykład wszystkie sterowniki, w przeciwieństwie do trybu normalnego. Jeżeli w trybie awaryjnym wszystko jest w porządku, to oznacza to prawdopodobnie problem z jakimś sterownikiem. Jeżeli w trybie awaryjnym też byłyby problemy, oznaczałoby być może problem z systemem albo ze sprzętem.

Przeinstaluj sterowniki do karty graficznej. Gdybyś potrzebował pomocy - jak-calkowicie-odinstalowac-sterownik-karty-graficznej-t492749.html Jeżeli wcześniej używałeś starszej wersji sterowników i było w porządku i zainstalowałeś nowszą wersję i są problemy - spróbuj wrócić do wcześniejszej wersji. Albo przywracanie systemu do czasu, kiedy wszystko było ok i zadbanie o to, żeby Windows Update pytanie-dotyczace-aktualizacji-systemie-windows-t483969.html#p3049515 ani Ty samodzielnie nie aktualizował sterowników, a jeżeli nawet będziesz aktualizował, to wcześniej utwórz chociaż punkt przywracania systemu ktore-programy-moge-usunac-t483768.html?hilit=przywracanie#p3048980 Po przeinstalowaniu sterowników korzystaj z systemu, jeżeli nie ma bluescreenów - rozwiązałeś problem. Jeżeli dalej pojawiają się niebieskie ekrany, czeka Cię dalsza analiza.

W razie kolejnych kłopotów, możesz pokazać inne minidumpy (ale sugeruję w całości). Co proponuję? Start - Komputer - Dysk lokalny (C:) - Windows - odszukaj i kliknij prawym przyciskiem myszy na katalog minidump i opcja Kopiuj - klikasz prawym przyciskiem myszy na wolne miejsce na pulpicie i opcja Wklej - być może będziesz musiał potwierdzić klikając Kontynuuj w oknie Odmowa dostępu do pliku. Następnie prawy przycisk myszy na folder minidump na pulpicie - opcja Wyślij do - folder skompresowany (zip). Powstanie archiwum minidump.zip. Ten plik wrzuć np. na http://www.sendspace.pl/ i podaj tutaj linka.

Analiza bluescreenów: blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

wylacza-sie-komputer-t477584.html?hilit=minidump

Powodzenia i daj znać o efektach. Trzymam kciuki.

Pozdrawiam!

Link do 5 ostatnich bluescrenów http://hostuje.net/file.php?id=a501cfa8 … fb54f18c8a Obecnie instaluje sterowniki.

Wszędzie to samo, czyli odinstaluj aktualny sterownik ati i zainstaluj inny może byc starsza wersja która będzie stabilniejsza, po instalacji sterownika zaaktualizuj pliki directx tym programem:

http://www.dobreprogramy.pl/DirectX,Pro … 12426.html

W każdym minidumpie powtarza się dxgkrnl.sys i atikmdag.sys.

Spróbuj przeinstalować sterowniki. Tak jak pisałem, jeżeli masz starsze - zainstaluj nowsze. Jeżeli masz nowsze a problem pojawił się po aktualizacji sterowników - wróć do starszej wersji sterowników. Jeżeli nie pomoże - zobacz co ludzie piszą o tym problemie, poszukaj w Google.

Możesz poszukać prawidłowości typu: data instalacji aktualizacji albo programu = początek problemów windows-zawiesza-sie-ekranie-zapraszamy-t483583.html#p3047732

Niestety instalowałem nowe i stare sterowniki i problem nadal się pojawia. Zna ktoś inne rozwiązanie?

Dodane 10.07.2012 (Wt) 19:51

Problem rozwiązany proszę o zamknięcie tematu.

1.Zaktualizowałem sterownik od karty graficznej.

2.Usunąłem kartę graficzną z menedżera urządzeń i system znalazł i zainstalował sterowniki.