Witam, wczoraj dostałem smsa od numeru 119119 o treści “Witamy abonenta”, a dzisiaj o 04:05 ten sam numer napisał “Wyłącz i włącz tel.” to nie brzmi jak sms od mojego operatora. Moge wiedzieć co zrobić żeby takie smsy do mnie nie przychodziły, i kto to pisze? Mam komórke z sieci plus.
Wiadomości z tego numeru przychodzą w sytuacji problemu z kartą SIM lub telefonem. Proponuję udać się do najbliższego salonu firmowego Plusa i poprosić o pomoc
Też dostaje od tego numeru smsy i jest to numer operatora - sieć Simplus. Trochę dziwne te treśći wiadomości.
A da sie go jakoś uciszyć?
Numer bramki Plusa to “119999” a ten podany to normalny numer systemowy z którego przychodzą komunikaty w Simplusie.
Komunikat “wyłącz i włącz telefon” dotyczy starych kart sim działających w tzw “starej platformie” i ma za zadanie aktualizacje stanu konta wyświetlanego na wyświetlaczu. Aby wyłączyć te wiadomości (i nie będzie już konta na wyświetlaczu) należy przeczytać: http://www.simplus.pl/v.do?idx=805061 i zastosować się do informacji tam zawartych.
Ok, mój błąd. Sorki
Nie ma sensu zawracać głowy ludziom w salonie bo te komunikaty nie mają nic wspólnego z problemami z kartą, siecią lub telefonem i są normalnymi komunikatami systemowymi (czytaj wyżej)
Mylisz się
http://forum.pasjagsm.pl/tematy68/simpl … t14289.htm
Wyraźnie BOK Plusa potwierdził problem z kartą
Nie mylę się Ten numer jest numerem systemowym z którego przychodzi większość (wszystkie?) komunikaty systemowe z Simplusa a te podane w tym wątku (bo o nich rozmawiamy) nie dotyczą żadnej usterki (powitanie nowego użytkownika (?) i komunikat a potrzebie zrestartowania telefonu w celu aktualizacji stanu konta - tzw. “stara platforma” Simplus, Sami Swoi i MixPlus z obsługą funkcji “AOC”)
Nie wykluczone, że komunikaty związane z jakimiś usterkami też przychodzą z tego samego numeru.
Sam już nie wiem co mam robić :?
Nie przejmować się, poczekać kilka dni, jeśli się powtórzy to coś pomyślimy.