Acer Aspire 5738G - programy w tle

Witam :slight_smile:

Kupiłam Acera z zainstalowanym oprogramowaniem Vista Home Premium i teraz kieruję do Was pytanie odnośnie programów, które się automatycznie zainstalowały mi.in.: Orion, Acer Arcade Deluxe itp. Do czego one służą i które z nich mogę usunąć? Chciałabym też powyłączać usługi przy uruchamianiu komputera, gdzie tych procesów jest ponad 60. http://img22.imageshack.us/img22/4277/procesy.png Jak to zrobić i które można wyłączyć? Jestem zielona w tych sprawach… Aha i jeszcze jedno: zainstalowałam grę, w której ostatnie słowo w scence filmowej jest “urywane” przez bohatera. Dlaczego i jak można temu zaradzić?

Będę wdzięczna za pomoc.

Co do programów pracujących w tle to zrób tak: pobierz i zainstaluj Ccleaner, zrób zrzut z menadżera auto-start i daj link na forum do tego zrzutu, troszkę zoptymalizujemy Ci start systemu ;] .

Co do tego “urwanego” słowa to może jest to zwykły bug gry, czy to jest aż tak bardzo potrzebne słowo ??

Auto-start - http://img189.imageshack.us/img189/9188/31077433.png

Co do urwanego ostatniego słowa, to jest niewypowiadane przy każdej scence filmowej. Hmm… Zawsze przed uruchomieniem się gry wyskakuje komunikat, coś w tym stylu: “0MB Nocturne coś tam, coś tam… free 200 MB virtual memory”. I może dlatego bohater nie dokańcza swojej kwestii. Co to oznacza?

W mojej opinii możesz wyłączyć wszystko oprócz:

-Defender

-McAfee

-Synaptics

Ale w menadżerze auto-start z Ccleaner tylko wyłącz te pozycje, jeżeli stwierdzisz że coś jest Ci potrzebne to sobie to włączysz z powrotem.

Pamiętaj że w Acer jeżeli nie dostałaś płyt z systemem i sterownikami to musisz zrobić je sobie sama, jak dobrze pamiętam musisz użyć programu eRecovery, który powinien być zainstalowany na Twoim sprzęcie, przeważnie potrzebne są dwie płyty DVD do tego celu.

Co do komunikatu, to wygląda na to że brakuje mu pamięci wirtualnej, sprawdź: