Czy oprócz problemów z USB zgłaszałeś jeszcze jakieś inne usterki? Bo wymiana LCD + ODD + FAN z jednoczesną odmową naprawy USB (jeśli zgłaszałeś tylko to) jest co najmniej podejrzana.
Z poprzedniego postu wynika, że Twoi znajomi mają identyczny problem. zgadza się?
Czy przed wysłaniem notebooka przyglądałeś się samym portom USB czy nie widać jakichś uszkodzeń?
przyglądałem się, prócz tego, że nie działały nic nie było podejrzane. Znajomi również posiadają problem z USB, jednak ja pierwszy wysłałem notebooka.
Co do LCD zgłaszałem, że pojawiły się przejaśnienia na matrycy - nie były to badpiksele - nie wiem jak to nazwać, na ciemnym tle nie było tego widać, ale np. na białym tle folderów była plamka pikseli świecących znacząco mocniej. Również problemy z napędem oraz z układem chłodzenia został przeze mnie zgłoszone.
Zastanawia mnie wciąż, jak mogło dojść do uszkodzenia USB, oraz czy naprawa tych portów od razu wymaga wymiany płyty głównej - czego oczywiście nie uczynię, ze względów na wysoki koszt (50% wartości notebook’a…).
W takim razie poproś o przesłanie Ci zdjęć uszkodzonych mechanicznie portów USB i porównaj z tym co widziałeś wysyłając notebooka do serwisu. Wprawdzie nie spotkałem się z podobną usterką w innych modelach K50 (z K50AB nie miałem styczności) ale jednoczesne wystąpienie tej usterki w trzech identycznych egzemplarzach może sugerować wadę fabryczną a odmowa naprawy gwarancyjnej ma być może zrzucić winę na użytkownika. Jest to o tyle prawdopodobne, że autoryzowany serwis ASUSa konsultuje kwestię uznania/nie uznania uszkodzenia z serwisem globalnym.
Co do wymiany samych portów USB - wymiana jest jak najbardziej możliwa ale poza ASO (ASO takich napraw nie wykonuje - wymieniają uszkodzony komponent na sprawny), co niestety wiąże się z utratą gwarancji.