Witam, trzy dni temu zakupiłem owego laptopa “Asus TUF GAMING FX505GE” i problem jest w tym, że na stronie producenta napisane jest, że mogę zmienić kolor podświetlenia klawiatury, więc pobieram program TUF Aura Core, zmieniam kolor klikam “apply” i kolor czerwony jak był tak i jest…
Proszę o pomoc…
W tej wersji laptopa którą posiadasz nie ma możliwości zmiany koloru podświetlania. Jest tylko dostępna jedna - czerwona. Możliwość zmiany koloru podświetlania nie jest dostępna we wszystkich modelach tego laptopa. W twoim przypadku właśnie posiadasz taki model na którym zmiana podświetlenia jest niemożliwa.
Daj link do modelu którego dokładnie zakupiłeś.
Domyślna aplikacja ma buga i nie działa zmiana koloru podświetlenia. Użyj tego:
Nie powiem Ci czy to naprawią, ale skoro po pół roku dalej nie działa to raczej się nie zanosi.
Ta aplikacja rowniez nie dziala…
Czy jeżeli zmieniasz kolor i klikasz “Apply” to klawiatura przez moment mruga?
W opisie morele informacja o podświetleniu widnieje z gwiazdką*
Laptop FX505 jest wyposażony w klawiaturę zoptymalizowaną pod kątem rozgrywki i oferującą podświetlenie RGB* we wszystkich strefach, które można konfigurować za pośrednictwem panelu TUF Aura Core.
Tylko chyba zapomnieli wyjaśnić co oznacza ta gwiazdka (trzeba zgłosić błąd w opisie). Ciekawe, że tego laptopa nie można znaleźć w innych sklepach, a nawet stronie Asusa Chyba z rynku Indyjskiego go ściągnęli czy ki czort?
Klawiatura wgl nie mruga tak jakby program jej nie rozpoznawal…
Nie mam pojecia bralem go ze wzgledu na RGB wlasnie i dobra cene wydajnosc/cena
*RGB-backlit keyboard may not be available on some models.
Ale już nikt nie precyzuje które to modele, jednak aplikacja do tej wersji jest dostępna do tego modelu, wiec powinna mieć możliwość zmiany podświetlenia.
Niby tak, probowalem juz chyba kazda mozliwa aplikacje i nadal nic…
Pozostaje wywalić oba oprogramowania do zarządzania podświetleniem i pobranie jednego z nich na nowo - moim przypadku zadziałała Rog Aura Core. Wg informacji brakuje usługi Aura Service lub nie jest uruchomiona. Sprawdź w usługach czy masz coś takiego jak Aura Service i czy jest uruchomiona.
Jeśli jest to dla ciebie kluczowy warunek, to szybko trzaskaj zrzut ekranu z opisem w sklepie, żebyś miał potwierdzenie i reklamuj ze względu na niezgodność towaru z opisem. Ew. przed odesłaniem skontaktuj się ze specjalistą od morele
Nie mam takiej usługi uruchominej w “menu usług”
Moglbys mi podeslac linka do Aura Service?
Sprawdź czy na dysku C: nie masz folderu AURA. Po instalacji Aura core powinien się tam taki folder pojawić i tam powinien być taki instalator.
Wejdż w program files -> Asus -> TUF Aura Core/ROG Aura Core i tam poszukaj folderu aura service