Gdy wchodzę na niektóre strony internetowe to głównie przy zalogowaniu, ale nie zawsze wywala mi błąd 400. Jest to dość uciążliwe, w szczególności że to strony które raczej często odwiedzam. A w sumie zrobiło się tak po zmianie operatora internetu, ale to raczej nie ma większego znaczenia gdyż na iPadzie działa wszystko w porządku.
Co mogę zrobić, żeby ten problem zażegnać? Próbowałem wszystkiego czyli czyszczenia cookies’ów, pamięci podręcznej (CCleanerem), a także zmiany DNS’ów (obecnie googlowskie) i nic to nie dało, na każdej przeglądarce mi wyskakuje ten sam błąd.
Z tego co zauważyłem na Firefoxie łączy się ze stroną, po chwili rozłącza i znowu łączy i tak kilka razy pod rząd po czym jeżeli w ogóle uda mi się wejść na tą stronę to wygląda to w ten sposób z załączonego screena na dole.
Na mój gust - to nie tyle problem samego Windowsa, ile tego co się razem z nim ładuje na wstępie (nie wyłączając sterownika karty sieciowej, oprogramowania ochronnego, a także wczytywania samej konfiguracji połączenia).
DNS-y - to mógł być dobry trop, ale ważniejsze są pingi i badanie przebiegu trasy - a na to wbrew temu co sądzisz, mogła mieć wpływ właśnie zmiana operatora.
Start >>> wpisz w okno wyszukiwania cmd http://imgup.pl/di-WMPN.png >>> kliknij na znalezioną pozycją >>> w oknie konsoli, które zostanie otwarte wpisz:
ping invisionpower.com
tracert invisionpower.com
wpisujesz jedno polecenie i klikasz Enter i czekasz aż wykona się, a potem gdy będziesz mógł to wpisz kolejne polecenie i Enter. Wykonaj zrzut ekranu, żeby było widać wyniki tych poleceń. Przykład: http://imgup.pl/di-BRJL.png
Zrób to dwa razy - raz normalnie, drugi raz z wyłączonymi programami zabezpieczającymi i zaporą na komputerze (i zaporą na routerze jeżeli używasz routera).
Możesz zapytać kogoś, kto ma łącze u Twojego operatora, o to czy ma identyczny problem.
Następnie możesz kliknąć w ikonę wykrzyknika w prawym górnym rogu Twojej wiadomości i poprosić moderatora o przeniesienie tematu do działu Bezpieczeństwo (a potem ewentualnie z powrotem). Tam najszybciej ktoś sprawdzi log.
Może w Podglądzie zdarzeń znajdziesz coś ciekawego?
Ja stawiam na zasyfiony system, albo problem z konfiguracją połączenia. Moim zdaniem nie zaszkodziłoby przedzwonić do ISP i upewnić się czy pojego stronie jest wszystko ok.