Błąd logowania do serwerów EA w Mass Effect 3

Jakiś czas temu zakupiłem ME3 N7 Cyfrowa Edycja Deluxe przez sklep Origin. Podczas odpalania gry dostaję komunikat:

Następnie następuje Sprawdzenie zawartości do pobrania i otrzymuję komunikat:

i pod spodem lista dodatków które pobrałem i widnieją jako zainstalowane.

Dodam, że w momencie kiedy to następuje jestem zalogowany do Origina, w innych grach loguję się bez problemu, występuje on tylko przy logowaniu w grze ME3.

Wg for na Bioware wystarczy wię wylogować i zalogować ponownie … choć brzmi to strasznie głupio niektórym pomogło :slight_smile:

Szukam właśnie wyjaśnienia problemu na stronach Bioware oraz na tematycznych me3 i me2.

O! coś mi się przypomniało … Areh , rozumiem że logujesz się do gry poprzez konto przymierza (Bioware’owskie konto Mass Effect) a nie poprzez login i pass origin ? :lol:

Nie. Przeszukałem opcję gry i nigdzie nie mogę znaleźć żadnych opcji logowania. Jego próba następuje automatycznie, po odpaleniu gry, tak więc idzie to po danych konta Origin.

A opcji z “wyloguj - zaloguj” próbowałem już kilka razy. Napisałem wczoraj też do pomocy EA, zobaczymy, może coś odpiszą.

Ten teges może masz coś po blokowane - port czy cuś ?

https://help.ea.com/pl/contact-us/solve … rami%20ME3?

Przekierowałem porty - żadnej zmiany.

Dobra . Lecimy dalej. Próbowałeś uruchomić grę ale bez tych wszystkich DLC ? A potem najw je dograć ?

Nie i powiem szczerze że nawet nie widzę opcji żeby je wyłączyć. Te dodatki to wersja rozszerzona itp.

Spróbuję przeinstalować grę, tak więc dam znać za jakiś czas.

Czekam na inf czy się udało, w międzyczasie napisałem do znajomej w EA Poland.

No więc tak - po przeinstalowaniu gry problem z logowaniem pozostał bez zmian. Co dziwne, z drugą częścią, czyli:

wygląda to tak, że teraz tylko dwa dodatki “nie mogą zostać uwierzytelnione”, reszta działa.

Hmmm to wygląda na to że coś nie tak z dodatkami jest … jakby w polsce nie były oficjalnie dostępne …

Zainstalowane z Origina, przy każdym z nich opis po polsku, wszystko to darmowe dodatki. Ale jak teraz sprawdziłem, to pokazuje mi że jednak nie są zainstalowane.

Najbardziej boli mnie ten brak możliwości logowania.

Kombinuję dalej.

Areh a te problemy zaczęły się nagle czy masz je od początku?

Masz PC czy konsolę?

Pisze że z Origina to PC :slight_smile:

Tego nie wiedziałem :slight_smile:

W każdym razie drastyczne rozwiązanie to odinstalowanie ME3 i ściągnięcie go na nowo via Origin, wielu osobom to pomogło.

Przeczytaj od początku temat - już to robił.

Sam szukam rozwiązania dla Areh’ a ale niestety podobnego problemu nie mam.

Słuchaj mam pewne info - może Cię to zaskoczy, ale jak się okazało “Czasami zdarza się taki wybrakowany kod” … napisz do pomocy technicznej by sprawdzili Twoje konto pod względem blokady Origin-sewery Bioware.

Rozmawiałem dzisiaj pół godziny z pomocą techniczna EA. Gościu w końcu się poddał i jak to powiedział, przekazał sprawę “ekspertom”. Mają się odezwać w ciągu kilku dni.

Problem występuje od samego początku.

Nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło - zainstalowałem “jedynkę”, później przejdę ME2 i wtedy wrócę do ME3. Mam nadzieję że do tego czasu uda się mój problem rozwiązać.

Napisał tylko:

A to może oznaczać także instalacje z płyty.

Rozumiem że twój profil to Areh?

http://social.bioware.com/n7hq/home/achievements/?name=areh&platform=pc

Przy okazji, próbowałeś grać offline (odpalasz grę po zalogowaniu się a następnie wypinasz kabel sieciowy)?

Grę kupiłem przez Origin, tak więc mam możliwość instalacji tylko z ich serwerów. Grać mogę nawet będąc on-line, nawet save’y bez problemu z serwerami się synchronizują. Problem jest tylko z uwierzytelnieniem dodatków, grą on-line.

Profil jest mój - jak widzisz, jest pusty, “nie widzi” że gram, nie zlicza osiągnięć, nie widzi postaci - tak jakbym tej gry nie miał.

Skoro więc chodzi tylko o multi proponuję nie zawracać sobie głowy EA która nic ci nie pomoże tylko pisać na twitera (https://twitter.com/masseffect/), podobno jest to najlepsza opcja uzyskania pomocy ewentualnie trzeba męczyć Bioware

By mieć to z głowy, sprawdzałeś stronkę z konfiguracją routerków?

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobiłem było przekierowanie odpowiednich portów na routerze.