Błąd logowania do serwerów EA w Mass Effect 3


#1

Jakiś czas temu zakupiłem ME3 N7 Cyfrowa Edycja Deluxe przez sklep Origin. Podczas odpalania gry dostaję komunikat:

Następnie następuje Sprawdzenie zawartości do pobrania i otrzymuję komunikat:

i pod spodem lista dodatków które pobrałem i widnieją jako zainstalowane.

Dodam, że w momencie kiedy to następuje jestem zalogowany do Origina, w innych grach loguję się bez problemu, występuje on tylko przy logowaniu w grze ME3.


(lordjahu) #2

Wg for na Bioware wystarczy wię wylogować i zalogować ponownie … choć brzmi to strasznie głupio niektórym pomogło :slight_smile:

Szukam właśnie wyjaśnienia problemu na stronach Bioware oraz na tematycznych me3 i me2.

O! coś mi się przypomniało … Areh , rozumiem że logujesz się do gry poprzez konto przymierza (Bioware’owskie konto Mass Effect) a nie poprzez login i pass origin ? :lol:


#3

Nie. Przeszukałem opcję gry i nigdzie nie mogę znaleźć żadnych opcji logowania. Jego próba następuje automatycznie, po odpaleniu gry, tak więc idzie to po danych konta Origin.

A opcji z “wyloguj - zaloguj” próbowałem już kilka razy. Napisałem wczoraj też do pomocy EA, zobaczymy, może coś odpiszą.


(lordjahu) #4

Ten teges może masz coś po blokowane - port czy cuś ?

https://help.ea.com/pl/contact-us/solve … rami%20ME3?


#5

Przekierowałem porty - żadnej zmiany.


(lordjahu) #6

Dobra . Lecimy dalej. Próbowałeś uruchomić grę ale bez tych wszystkich DLC ? A potem najw je dograć ?


#7

Nie i powiem szczerze że nawet nie widzę opcji żeby je wyłączyć. Te dodatki to wersja rozszerzona itp.

Spróbuję przeinstalować grę, tak więc dam znać za jakiś czas.


(lordjahu) #8

Czekam na inf czy się udało, w międzyczasie napisałem do znajomej w EA Poland.


#9

No więc tak - po przeinstalowaniu gry problem z logowaniem pozostał bez zmian. Co dziwne, z drugą częścią, czyli:

wygląda to tak, że teraz tylko dwa dodatki “nie mogą zostać uwierzytelnione”, reszta działa.


(lordjahu) #10

Hmmm to wygląda na to że coś nie tak z dodatkami jest … jakby w polsce nie były oficjalnie dostępne …


#11

Zainstalowane z Origina, przy każdym z nich opis po polsku, wszystko to darmowe dodatki. Ale jak teraz sprawdziłem, to pokazuje mi że jednak nie są zainstalowane.

Najbardziej boli mnie ten brak możliwości logowania.

Kombinuję dalej.


(Utrivv) #12

Areh a te problemy zaczęły się nagle czy masz je od początku?

Masz PC czy konsolę?


(lordjahu) #13

Pisze że z Origina to PC :slight_smile:


(Utrivv) #14

Tego nie wiedziałem :slight_smile:

W każdym razie drastyczne rozwiązanie to odinstalowanie ME3 i ściągnięcie go na nowo via Origin, wielu osobom to pomogło.


(lordjahu) #15

Przeczytaj od początku temat - już to robił.

Sam szukam rozwiązania dla Areh’ a ale niestety podobnego problemu nie mam.

Słuchaj mam pewne info - może Cię to zaskoczy, ale jak się okazało “Czasami zdarza się taki wybrakowany kod” … napisz do pomocy technicznej by sprawdzili Twoje konto pod względem blokady Origin-sewery Bioware.


#16

Rozmawiałem dzisiaj pół godziny z pomocą techniczna EA. Gościu w końcu się poddał i jak to powiedział, przekazał sprawę “ekspertom”. Mają się odezwać w ciągu kilku dni.

Problem występuje od samego początku.

Nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło - zainstalowałem “jedynkę”, później przejdę ME2 i wtedy wrócę do ME3. Mam nadzieję że do tego czasu uda się mój problem rozwiązać.


(Utrivv) #17

Napisał tylko:

A to może oznaczać także instalacje z płyty.

Rozumiem że twój profil to Areh?

http://social.bioware.com/n7hq/home/achievements/?name=areh&platform=pc

Przy okazji, próbowałeś grać offline (odpalasz grę po zalogowaniu się a następnie wypinasz kabel sieciowy)?


#18

Grę kupiłem przez Origin, tak więc mam możliwość instalacji tylko z ich serwerów. Grać mogę nawet będąc on-line, nawet save’y bez problemu z serwerami się synchronizują. Problem jest tylko z uwierzytelnieniem dodatków, grą on-line.

Profil jest mój - jak widzisz, jest pusty, “nie widzi” że gram, nie zlicza osiągnięć, nie widzi postaci - tak jakbym tej gry nie miał.


(Utrivv) #19

Skoro więc chodzi tylko o multi proponuję nie zawracać sobie głowy EA która nic ci nie pomoże tylko pisać na twitera (https://twitter.com/masseffect/), podobno jest to najlepsza opcja uzyskania pomocy ewentualnie trzeba męczyć Bioware

By mieć to z głowy, sprawdzałeś stronkę z konfiguracją routerków?

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm


#20

Jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobiłem było przekierowanie odpowiednich portów na routerze.