Błąd uwierzytelnienia podczas łączenia się Wi-fi z telefonem

Witam

Gdy próbuje się połączyć poprzez mój telefon komórkowy (LG Swift L5) z Wi-fi w moim domu wyskakuje informacja “Błąd uwierzytelnienia” dodam tylko że z Samsungiem Monte było podobnie czyli wina leży (chyba) po stronie routera. Nie znam się na routerach ani na komórkach więc dla tego proszę o indywidualną poradę.

Hej,

  • Jaki posiadasz router?
  • Sprawdzałeś czy klucz zabezpieczeń jest poprawny?
    Pozdrawiam,

Dimatheus

  • Livebox 2.0 ZTE
  • Możesz w skrócie powiedzieć jak to się sprawdza :frowning:

 

Pozdrawiam

Hej,

By połączyć się z siecią WiFi, która jest zabezpieczona szyfrowaniem, należy podać odpowiedni klucz zabezpieczeń. W przypadku LiveBox’ów drugiej serii, klucz ten znajduje się z tyłu urządzenia na nalepce; jest podpisany jako Klucz WPA. W czasie łączenia się z siecią przepisz do komórki ten klucz i wszystko powinno działać. Rozumiem bowiem, że nie zmieniałeś ustawień sieci WiFi w LiveBox’ie?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Nic z tego nadal błąd uwierzytelnienia. Ustawień w sieci nie zmieniałem. Rodzaj zabezpieczeń mam WPA/WPA2 Mixed myślisz że powinienem poeksperymentować z zabezpieczeniami?  

Hej,

 

Niekoniecznie. LiveBox posiada na przedzie guzik, który pozwala na dodanie adresu MAC do tablicy wyjątków filtrowania. Dodatkowo dzięki niemu można łączyć się poprzez WPS’a, czyli bez konieczności podawania klucza zabezpieczeń. Dlatego przed kolejną próbą połączenia się z routerem wciśnij przycisk na przedzie Livebox’a. Następnie w komórce włącz łączenie się z siecią WiFi i wybierz odpowiednią sieć. Jeśli to nie zadziała, naciśnij przycisk dwa razy - przed rozpoczęciem połączenia (czyli tak, jak w pierwszym przypadku), następnie na komórce wybierz połączenie z siecią WiFi i zaraz po nim wciśnij przycisk na LiveBoxie jeszcze raz.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Wszystko chodzi tak jak powinno. Wielkie dzięki.

 

Pozdrawiam

Witam!

Posiadam ten sam błąd jednak inny telefon oraz rounter

Proszę o pomoc!

Hej,

Najlepiej załóż nowy temat i koniecznie napisz w nim, co to dokładnie za router, telefon i jaki błąd (komunikat) się pojawia.

Pozdrawiam,
Dimatheus