Bład wyjścia DirectSound v2.47

Cześć mam poważny problem, jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o sprawy związane ze sterownikami a ostatnio kiedy włączyłem Winampa wyskoczył mi taki komunikat:

"Błąd wyjścia DirectSound v2.47 (d)

Zły sterownik DirectSound. Zainstaluj właściwe sterowniki lub wybierz w opcjach inne urządzenie. Kod błedu: 88780078"

O co z tym chodzi, skąd te sterowniki wziąć itp.??? Bardzo proszę o pomoc i tłumaczenie, ale takie łopatologiczne. Z góry bardzo dziękuję.

Może tu:http://www.google.pl/url?q=http://forum.dobreprogramy.pl/ciezki-problem-direct-sound-t314627.html&ei=JFOVS4yaMZ7ymwP-0KCiCw&sa=X&oi=forum_cluster&resnum=1&ct=result&cd=3&ved=0CA0QrAIoAjAA&usg=AFQjCNEdZnwg0As9WnIc1I34KAU_Ox_eiQ znajdziesz podpowiedź. Ktoś miał podobny problem.A tu są sterowniki:http://download-laptop-drivers.com/free-sterownik-directsound-v247-pobierz/. Pozdrawiam.

Co najważniejsze nie napisałeś nawet jaki masz dokładnie system, jeżeli Windows XP to jaki Service Pack ?

To jest za mało…

Zainstaluj Everest Ultimate Edition

Otwórz program -> Komputer -> Podsumowanie -> spisz/podaj informacje z pozycji :

-> Nazwa płyty głównej

-> Mikroukład płyty głównej

-> Multimedia (karta dźwiękowa).

Start -> Panel sterowania -> System -> Sprzęt -> Menedżer urządzeń.

Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania, jeżeli są to w tym miejscu PPM / prawym przyciskiem myszki /- Aktualizuj sterownik…

/ masz płytkę ze sterownikami to najpierw włóż ją do napędu CD /.

Temat : nieprawidlowy-sterownik-directsound-kod-bledu-88780078-t230120.html

Nie ma żółtych wykrzykników ani znaków zapytania, a płytkę ze sterownikami raczej gdzieś zapodziałem… :glupek2:

…ale zainstalowałem program Everest Ultimate Edition i oto te dane:

Nazwa systemu operacyjnego Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2

Typ procesora DualCore Intel Pentium E2160, 1800 MHz (9 x 200)