Mam taki problem, przesiadłem się w końcu z Windowsa XP 32bit na Viste Ultimate 64 bit i jest wszystko ok, oprócz niebieskiego ekranu który czasem się zrobi w czasie grania lub jak w tym przypadku który mnie już totalnie zdenerwował - po uruchomieniu systemu.
Prosił bym o jakaś pomoc odnośnie tego problemu.
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 101
BCP1: 0000000000000040
BCP2: 0000000000000000
BCP3: FFFFFA6001963180
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini011209-01.dmp
C:\Users\Karolek\AppData\Local\Temp\WER-31812-0.sysdata.xml
C:\Users\Karolek\AppData\Local\Temp\WERC0A0.tmp.version.txt
Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0415
Nie to raczej nie to. Mam 3 rdzenie nie 4 błąd na Win XP nigdy nie występował a po przesiadce na Win Vista 64 bit z przymusu ponieważ mam 4GB ram… zaczął się taki blue screen pokazywać raz na dzień.
jak na razie tylko wczoraj i dziś się pokazał blue screen zobacze czy jutro takie coś się zdarzy, jeżeli tak to dołączę taki raport.
– Dodane 14.01.2009 (Śr) 12:59 –
Wczoraj byłem tylko wieczorem na kompie i nic się nie działo, z kolei właśnie przed chwilą gdy włączyłem komputer na dzień dobry pierwszy blue screen: http://www.wklej.org/id/39059/
Mam podobny problem. Od dwóch kilku dni pojawia mi się BlueScreen chwilę po uruchomieniu systemu. Mam Viste Home Premium SP1 64 bit/AMD Phenom 9750 x4/Radeon HD 3200
Przywrócenie systemu nie pomogło. Ponowna instalacja systemu i sterowników karty graficznej też nic - po godzinie BlueScreen znów się pojawił. Nie pojawia się w trybie awaryjnym.
Chciałem odczytać plik DMP według instrukcji, które wskazał cosik_ktosik, zainstalowałem więc WinDbg (64-bit Native x64 version 6.10.3.233), a następnie (Windows Vista SP1 RTM and Windows Server 2008 RTM x64 retail symbols, all languages) w katalogu C:\symbols\ ale przy próbach wykonania raportu pojawia mi się coś takiego http://www.wklej.org/hash/b545d7907d/ - chyba nie jest to odpowiedni raport???
Pomóżcie proszę bo jestem trochę zielony w tym temacie i nie wiem co robić #-o
dodaje jeszcze raport po kliknięciu na Use !analyze -v to get detailed debugging information.
Mi pomogło to i wyleczyło komputer z wszelkich problemów, obyło się bez ponownej instalacji Visty na szczęście i wszystko działa tak jak powinno, coś w rejestrze okazało się, że broi więc zalecam Ci przeskanować tym co ci podałem.
w tym raporcie nie ma nawet napisane który proces odpowiadał za ten błąd… i ciężko w sumie mi powiedzieć co to takiego.
przeczytaj punkt 1a. Opcja dla posiadaczy stałego łącza oraz dla zaawansowanych użytkowników. w tym artykule: http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=17 zrób tak jak trzeba, chwile to będzie trwało, dłużej będzie czytał ten plik ale będzie wszystko jasne, który proces odpowiadał za ten blue screen.
Chciałem ponownie naprawić system za pomocą CD instalacyjnego wyskoczył mi komunikat z błędem “brak menadżera rozruchu lub jest uszkodzony” #-o
Ponowna instalacja systemu i format dysku C udały się dopiero za drugim razem.
Po postawieniu systemu bluescrenn wyskoczył mi w trakcie instalowania sterowników do płyty głównej… (kod 1000007e), potem po zainstalowaniu (kod 1a) i tak od nowa…