Blue screen potrzebna pomoc :)

To tak, od jakiś 2tygodni wyskakuje mi bluescreen, podczas grania lub używaniu przeglądarki.
Jestem w tym kompletnie zielony szukam od kilku dni rozwiązania po internecie i nic, mam takie screeny:

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podjętą pomoc.

Win7 64bit

Wszystkie informacje które będą potrzebne oczywiście podam, proszę o jakąkolwiek odpowiedź, pozdrawiam :slight_smile:

Hej,

To generalnie bardzo ogólny błąd. Warto zerknąć do tego tematu: https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_7-update/windows-7-blue-screen-1000007e/2459418f-9b1f-40f8-a8a4-a15a149fdd03 i wykonać to, o czym pisze Adam w ostatnim poście, czyli:

  • sprawdzenie plików systemowych,
  • sprawdzenie dysku,
  • sprawdzenie pamięci RAM.

Dokonywałeś jakiś zmian w sprzęcie przed pojawianiem się problemu?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Kody bsod i już więcej wiadomo. Twój kod to 0x0000007e

http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-windows-kody-bsod-a11.htm

Z zmiany sprzętu to jedynie myszkę zmieniłem na Roccat Lua (jakiś tydzień przed rozpoczęciem się ataku bluescreenów) ale to chyba bez znaczenia.
Zauważyłem że gdy wkładam coś do usb to po paru sekundach jest bluescreen, np pendrive lecz po ponownym uruchomieniu komputera działa poprawnie. Teraz spróbuję ogarnąć ten memtest.

Nie mogłem sprawdzić przez memtest to sprawdziłem przez “diagnostyka pamięci systemu windows”

Hej,

Pliki systemowe są ok. Dysk też wygląda na sprawny - dobrze by było jeszcze pokazać zakładkę Health z HD Tune.

Dotyczy to tylko pendrive’ów, czy także drukarek, telefonów i innych urządzeń podłączanych poprzez port USB?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Proszę bardzo


Znalazłem też jakieś błedy nie wiem czy się przyda ale wrzucę wydaje mi się że jak podłączam inne urządzenia to też wywala ale to za chwilę sprawdzę dla upewnienia.

I ogólnie bardzo dziękuję za pomoc :slight_smile:

/Podłączyłem teraz wszystko drukarkę, pendrive, telefon, mysz, klawiature i bluescreen nie wyskoczył.