Blue Screen w Win7,BCCode 10e

Witam, jestem 1wszy raz na tym forum i nie wiem czy podobny temat już był, lub czy nie zostanie przeniesiony , z góry przepraszam.

Mianowicie, wyskakuje mi bluescreen 3-4 razy na dzień, od 2 msc? Jakoś tak. Format , czyszczenie komputera, defragmentacja, odwirusowywanie, zmiana antywirusa nie pomogly.

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 10e

BCP1: 000000000000001F

BCP2: FFFFF8A00B4BDB20

BCP3: 0000000000000000

BCP4: 0000000000058B79

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 256_1

Proszę o pomoc :slight_smile:

Skoro format nie pomógł, to bardzo możliwe, że jest to problem ze sprzętem.

Sprawdź kody błędów na http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl

  • sprawdzenie temperatur

w HWiNFO jest moduł Sensory, który pozwala logować stan temperatur do pliku

Ogólne rady

Sprawdź tryb awaryjny. Jeśli w awaryjnym będzie ok, to znaczy że to problem z oprogramowaniem. Jeśli w awaryjnym też będzie źle, to znaczy że to problem ze sprzętem.

Sprawdzenie dysku

  • pobierz Hirens.BootCD.15.2.zip

  • rozpakuj plik Hirens.BootCD.15.2.zip (prawy przycisk myszy na plik - Wyodrębnij…)

  • po rozpakowaniu otrzymasz plik Hiren’s.BootCD.15.2.iso, nagraj go na płytę jako obraz, nie rozpakowuj tego pliku

Aby nagrać obraz ISO na płytę możesz użyć Active ISO Burner, nagrywaj najmniejszą możliwą prędkością

  • uruchom komputer z płyty którą nagrasz

  • w głównym menu przy pomocy strzałek w górę i w dół na klawiaturze wybierz Mini Windows Xp i naciśnij Enter

hiren1.gif

  • poczekaj

hiren2.gif

  • po uruchomieniu Mini Windows XP uruchom z pulpitu HBCD Menu

  • w HBCD Menu wybierz Programs - Hard Disk \ Storage - HDD Scan (Old Version)

  • zaznacz opcje tak jak na obrazku i kliknij Start

  • poczekaj aż skanowanie zostanie zakończone i wykonaj zrzut ekranu albo zdjęcie

  • W HDD Scan (Old Version) kliknij S.M.A.R.T i wykonaj rzut ekranu albo zdjęcie

hirensboot1.th.jpg

hddscan.th.jpg

Kliknij w dany obrazek aby powiększyć

Sprawdzanie pamięci

  • pobierz Hirens.BootCD.15.2.zip

  • rozpakuj plik Hirens.BootCD.15.2.zip (prawy przycisk myszy na plik - Wyodrębnij…)

  • po rozpakowaniu otrzymasz plik Hiren’s.BootCD.15.2.iso, nagraj go na płytę jako obraz, nie rozpakowuj tego pliku

Aby nagrać obraz ISO na płytę możesz użyć Active ISO Burner, nagrywaj najmniejszą możliwą prędkością

  • uruchom komputer z płyty którą nagrasz

  • w głównym menu przy pomocy strzałek w górę i w dół na klawiaturze wybierz Memtest86+

hiren1.gif

Jak sprawdzać pamięć

Pamięć należy sprawdzać w ten sposób, że zostawiasz w komputerze jedną kość pamięci i uruchamiasz test. Potem wyjmujesz pierwszą kość pamięci i wkładasz drugą kość pamięci i uruchamiasz test. Czyli każdą kość pamięci sprawdzasz osobno. Inaczej mówiąc, jedna kość pamięci jest w komputerze, a druga na biurku i robisz test. Potem zamieniasz kości miejscami- ta, która dotąd leżała na biurku jest w komputerze, a ta która dotąd była sprawdzana w komputerze leży na biurku. I znowu uruchamiasz test.

http://www.dobreprogramy.pl/GBM/Podstaw … 25460.html

Analiza bluescreenów na własną rękę:

blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

komputer-sie-wylacza-t498828.html#p3137602

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.