Bluescreen po uruchomieniu komputera

Witajcie,

Wczoraj wyłączyłem prawidłowo komputer i jak to bywa z rzeczami martwymi dzisiaj już jest z nim problem, problem z nikąd. Próbuję włączyć komputer i jak pokaże się pulpit, po około 3-4 sekundach wywala BlueScreen. Poniżej szczegóły, które udało mi się zapisać w trybie awaryjnym:

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7601.2.1.0.256.48

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	51

  BCP1:	0000000000000001

  BCP2:	FFFFF8A000024010

  BCP3:	000000000139C000

  BCP4:	0000000000000374

  OS Version:	6_1_7601

  Service Pack:	1_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\110513-24133-01.dmp

  C:\Users\Krzysiek\AppData\Local\Temp\WER-41075-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Co może być tego przyczyną? Od razu piszę, że nie instalowałem wczoraj żadnych aplikacji i nie wymieniałem podzespołów.

Może przywrócić kopię zapasową np. sprzed dwóch dni?

W trybie awaryjnym nie ma problemu?

Sprawdź za pomocą BlueScreenView co powoduje błąd (kliknij Ctrl+A następnie Ctrl+S i zapisz jako coś.txt, otwórz plik skopiuj całość i umieść na http://wklej.org/ podaj link na forum).

Tak, tryb awaryjny działa bez problemu. Właśnie teraz pracuję na awaryjnym.

Podaję link z danymi z programu BlueScreenView:

http://wklej.org/id/1168452/

Dodane 05.11.2013 (Wt) 17:33

Ktoś jest w stanie pomóc?

Czy ostatnio wprowadzałeś jakieś zmiany w konfiguracji sprzętu lub Windows?

Sprawdź kody błędów na http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl

  • sprawdzenie temperatur

w HWiNFO jest moduł Sensory, który pozwala logować stan temperatur do pliku

Ogólne rady

Sprawdź tryb awaryjny. Jeśli w awaryjnym będzie ok, to znaczy że to problem z oprogramowaniem. Jeśli w awaryjnym też będzie źle, to znaczy że to problem ze sprzętem.

Sprawdzenie dysku

  • pobierz Hirens.BootCD.15.2.zip

  • rozpakuj plik Hirens.BootCD.15.2.zip (prawy przycisk myszy na plik - Wyodrębnij…)

  • po rozpakowaniu otrzymasz plik Hiren’s.BootCD.15.2.iso, nagraj go na płytę jako obraz, nie rozpakowuj tego pliku

Aby nagrać obraz ISO na płytę możesz użyć Active ISO Burner, nagrywaj najmniejszą możliwą prędkością

  • uruchom komputer z płyty którą nagrasz

  • w głównym menu przy pomocy strzałek w górę i w dół na klawiaturze wybierz Mini Windows Xp i naciśnij Enter

hiren1.gif

  • poczekaj

hiren2.gif

  • po uruchomieniu Mini Windows XP uruchom z pulpitu HBCD Menu

  • w HBCD Menu wybierz Programs - Hard Disk \ Storage - HDD Scan (Old Version)

  • zaznacz opcje tak jak na obrazku i kliknij Start

  • poczekaj aż skanowanie zostanie zakończone i wykonaj zrzut ekranu albo zdjęcie

  • W HDD Scan (Old Version) kliknij S.M.A.R.T i wykonaj rzut ekranu albo zdjęcie

hirensboot1.th.jpg

hddscan.th.jpg

Kliknij w dany obrazek aby powiększyć

Sprawdzanie pamięci

  • pobierz Hirens.BootCD.15.2.zip

  • rozpakuj plik Hirens.BootCD.15.2.zip (prawy przycisk myszy na plik - Wyodrębnij…)

  • po rozpakowaniu otrzymasz plik Hiren’s.BootCD.15.2.iso, nagraj go na płytę jako obraz, nie rozpakowuj tego pliku

Aby nagrać obraz ISO na płytę możesz użyć Active ISO Burner, nagrywaj najmniejszą możliwą prędkością

  • uruchom komputer z płyty którą nagrasz

  • w głównym menu przy pomocy strzałek w górę i w dół na klawiaturze wybierz Memtest86+

hiren1.gif

Jak sprawdzać pamięć

Pamięć należy sprawdzać w ten sposób, że zostawiasz w komputerze jedną kość pamięci i uruchamiasz test. Potem wyjmujesz pierwszą kość pamięci i wkładasz drugą kość pamięci i uruchamiasz test. Czyli każdą kość pamięci sprawdzasz osobno. Inaczej mówiąc, jedna kość pamięci jest w komputerze, a druga na biurku i robisz test. Potem zamieniasz kości miejscami- ta, która dotąd leżała na biurku jest w komputerze, a ta która dotąd była sprawdzana w komputerze leży na biurku. I znowu uruchamiasz test.

http://www.dobreprogramy.pl/GBM/Podstaw … 25460.html

Analiza bluescreenów na własną rękę:

blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

komputer-sie-wylacza-t498828.html#p3137602

Panownie, dziwna sytuacja bo komputer sam się naprawił. Nie rozumiem tego… Włożyłem płytę z Windows 7 i wybrałem naprawianie systemu. Bez skutku bo narzedzie nic nie znalazło. Nie mogłem też przywrócić stanu systemu z punktu bo nie taki punkt nie był utworzony. W końcu zrezygnowany wziąłem test pamięci, poszedł prawidłowo po czym komputer się uruchomił. Czekam na BSOD, czekam, czekam i nic. I do tej pory działa więc wytłumaczcie mi o co chodzi?