Bluescreen w Windows 7

(Dagmara792) #1

Od jakiegoś czasu pojawiał mi się niebieskie okienko. Wyjmowałam baterie z laptopa i mogłam działać dalej normalnie. Dzisiaj już nie mogłam. Wyjęłam baterie i chciałam działać jak zawsze, a tu szok, bo ledwo co się laptop włączył to już widziałam to przeklęte okno. Nie mam jak załączyć zdjęcia, bo siedzę na trybie awaryjnym (tu mi póki co normalnie działa) i nie chce mi czytać karty na której mam zdjęcie. Żeby jakoś ułatwić pomoc mi napiszę wam ten kod, czy jak to się nazywa, który pojawia się przy bluescreenie: STOP: 0x0000000A (0x0000000000000010, 0x0000000000000002, 0x0000000000000001, 0xFFFFF800034D1265). Wyczytałam, że to może być coś ze sterownikami lub sprzętem, ale dokładnie nie wiem. Pomóżcie, nie wiem jak sobie z tym poradzić, jestem kompletnie zielona. W razie jakby trzeba było więcej informacji to podam. :frowning: :frowning: :frowning:

(Evil553) #2

sproboj przywracanie systemu albo format dysku tylko skopiuj dane na jakis pendrive albo plyte

(NRN) #3

Wygląda na to, że zainstalowałaś coś, co próbuje się wbijać do nie tej warstwy pamięci. Najpewniej jest to jakiś lewy sterownik, lub w gorszym wypadku nieprzyjazne oprogramowanie.

Rozwiązanie z formatem dysku to ostateczność, więc proponuję Ci olać tę część postu użytkownika adix45. Za to dobrym pomysłem dla laika może być próba przywrócenia systemu. Skoro działa Ci tryb awaryjny, z ograniczoną liczbą aplikacji odpalanych na starcie i przyciętą liczbą sterowników, to dobrym pomysłem może być też odinstalowanie zbędnych i podejrzanych aplikacji, a także przejrzenie tych uruchamianych wraz z systemem, choćby przez panel msconfig.

Jeśli nie jesteś w stanie zrobić tego sama, poproś o pomoc "informatyka", o ile jesteś w stanie takiego znaleźć w okolicy. Jeśli jesteś z Poznania lub bliskich okolic, napisz na PW, może będę mógł pomóc osobiście.

(adam9870) #4