Bluescreen w Windows 7

Od jakiegoś czasu pojawiał mi się niebieskie okienko. Wyjmowałam baterie z laptopa i mogłam działać dalej normalnie. Dzisiaj już nie mogłam. Wyjęłam baterie i chciałam działać jak zawsze, a tu szok, bo ledwo co się laptop włączył to już widziałam to przeklęte okno. Nie mam jak załączyć zdjęcia, bo siedzę na trybie awaryjnym (tu mi póki co normalnie działa) i nie chce mi czytać karty na której mam zdjęcie. Żeby jakoś ułatwić pomoc mi napiszę wam ten kod, czy jak to się nazywa, który pojawia się przy bluescreenie: STOP: 0x0000000A (0x0000000000000010, 0x0000000000000002, 0x0000000000000001, 0xFFFFF800034D1265). Wyczytałam, że to może być coś ze sterownikami lub sprzętem, ale dokładnie nie wiem. Pomóżcie, nie wiem jak sobie z tym poradzić, jestem kompletnie zielona. W razie jakby trzeba było więcej informacji to podam. :frowning: :frowning: :frowning:

sproboj przywracanie systemu albo format dysku tylko skopiuj dane na jakis pendrive albo plyte

Wygląda na to, że zainstalowałaś coś, co próbuje się wbijać do nie tej warstwy pamięci. Najpewniej jest to jakiś lewy sterownik, lub w gorszym wypadku nieprzyjazne oprogramowanie.

Rozwiązanie z formatem dysku to ostateczność, więc proponuję Ci olać tę część postu użytkownika adix45. Za to dobrym pomysłem dla laika może być próba przywrócenia systemu. Skoro działa Ci tryb awaryjny, z ograniczoną liczbą aplikacji odpalanych na starcie i przyciętą liczbą sterowników, to dobrym pomysłem może być też odinstalowanie zbędnych i podejrzanych aplikacji, a także przejrzenie tych uruchamianych wraz z systemem, choćby przez panel msconfig.

Jeśli nie jesteś w stanie zrobić tego sama, poproś o pomoc “informatyka”, o ile jesteś w stanie takiego znaleźć w okolicy. Jeśli jesteś z Poznania lub bliskich okolic, napisz na PW, może będę mógł pomóc osobiście.