BlueScreen

  • Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)?
    Nie.
  • Czy niebieskie ekrany z błędami pojawiają się zawsze w określonych okolicznościach, np. podczas grania?
    Nic konkretnego, raz w trakcie gry a raz w trakcie surfowanie po internecie.
  • Kiedy orientacyjnie rozpoczęły pojawiać się problemy?
    Pare dni temu był pierwszy raz, dziś drugi - pierwszy uznałem że coś po prostu “nie zatrybiło” i olałem, dziś drugi to pliki zapisałem postanowiłem napisać temat z prośbą o pomoc.
  • Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie?
    Nie, nic nowego.
  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune 10, uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune 10, uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
  • Czy w trybie awaryjnym wszystko jest w porządku? Aby uruchomić system w trybie awaryjnym, uruchom komputer i naciskaj na klawiaturze F5 i / lub F8 do czasu ujrzenia następującego ekranu, a następnie - korzystając ze strzałek “góra”, "dół’ na klawiaturze, wybierz z listy “Tryb awaryjny” i naciśnij Enter. Posiadacze Windows 8 mogą wejść do trybu awaryjnego w sposób opisany tutaj
    Normalnie komputer też działa, blue screen wyskakuje spontanicznie.
  • Pobierz Memtest86 2, rozpakuj aby uzyskać plik ISO, nagraj plik ISO jako obraz na płytę (np. używając Active ISO Burner 1), a następnie uruchom komputer z tej płyty i poczekaj aż Memtest sprawdzi pamięć. Najlepiej po zakończeniu skanowania wykonaj zdjęcie i przedstaw na forum.
    Jeżeli będzie potrzebne to to zrobię.
  • Pobierz i uruchom HWiNFO 5, kliknij na “Sensors” i przedstaw zrzut ekranu na forum
    Jeżeli będzie potrzebne to to zrobię.
  • Jeżeli problem występuje na laptopie, podaj jaki jest to laptop, np. HP Compaq 6720s.
  • Czy zauważyłeś coś Twoim zdaniem istotnego, co może mieć znaczenie dla problemu, np. laptop jest gorący z lewej strony w momencie gdy jest wyświetlany bluescreen, albo na klawiaturę coś się wczoraj wylało? nie.
  • Jeżeli posiadasz zdjęcie pokazujące (zawierające) bluescreen - przedstaw je.
  • Im więcej danych, o których mowa powyżej dostarczysz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że szybko i skutecznie uda się rozwiązać Twój problem.

Raporty windowsa: https://megawrzuta.pl/filesgroup/dc20e0cce679c433616ae6a458a7a4f4.html
hd3hd2hd1

Sprawdź czy posiadasz zainstalowany Killer Network Manager - jeśli tak to odinstaluj.

Przepraszam za zwłokę, sesja.

A to nie jest swoisty “sterownik” do kart sieciowych MSI?