Brak dzwieku (zintegrowana karta muzyczna)

Witam

To mój pierwszy wątek wiec liczę na wyrozumiałość i jeśli bym popełnił jakieś błędy to proszę o informacje.

Mam taki problem gdy podłączyłem do komputera głośniki 5+1 wszystko było OK ale jak wyłączyłem komputer i włączyłem go ponownie to nie ma żadnego dźwięku w słuchawkach i głośnikach.

zainstalowałem ponownie sterowniki i dalej to samo sformatowałem system i dalej nic.

Proszę o pomoc, jestem zielony w tych sprawach.

moja karta muzyczna to:

nVidia nForce 430

Realtek ALC888/ALC1200

model płyty głównej to:

“ASROCK AM2NF6G-VSTA”

instalujesz najpierw sterowniki od chipsetu??

To znaczy jakie?

najpierw się instaluje stery od płyty głównej a później resztę,robisz to w tej kolejności??

ja po reinstalacji systemu instaluje sterowniki od karty graficznej,muzyczne i sieciowej zawsze tak robiłem i wszystko działało aż do tej pory.

No nie, zawsze po instalacji nowego systemu instaluje się wg. kolejności :

  1. sterowniki do płyty głównej Chipset.

  2. sterowniki do karty dźwiękowej.

  3. sterowniki do karty graficznej.

  4. inne.

  5. kodeki.

  6. pozostałe programy.

Wszystko ładnie opisałeś tylko zapomniałeś podać jaki masz system oraz bit ?

  • nie tak łatwo :wink:

mam windows XP SP3 32bit

Zainstaluj :

Chipset

Sterowniki audio

W razie problemów zainstaluj Microsoft UAA Bus Driver - KB888111

Instalację rozpoczynamy poprzez dwukrotne kliknięcie na pliku lang.exe i uruchamiamy ponownie komputer.

Możesz jeszcze sprawdzić te sterowniki audio :

http://www.dobreprogramy.pl/Realtek-Hig … 21164.html

Start -> Panel sterowania -> Dźwięki i urządzenia audio -> zakładki Audio oraz Głos

sprawdź czy masz wybraną kartę dźwiękową.

Jeżeli nie to wybierz ją -> Zastosuj -> OK.

Jak ma z sp3 to ta poprawka Microsoft UAA Bus Driver - KB888111 nie jest potrzebna

Zainstalowałem te sterowniki bez najmniejszego problemu tylko dalej nie mam dźwięku.

Już sam nie wiem co mam robić.