Brother DCP-7060D - nie działa skaner

Urządzenie mam od kilku dobrych lat i działało cały czas bez problemu. Ostatnio wymieniałem sprzęt i wiadomo, nowa instalacja Windowsa. Wszystko poinstalowałem jak należy, przydarzyło mi się coś wydrukować, wszystko ok.

2016-02-16 20_13_58-Skaner TW-Brother DCP-7060D.bmp

 A jaki to WINDOWS ?

Windows 7 64-bit

SP1 ?

Piszemy np. tak : W7 PRO SP1 x64

Hej,

Próbowałeś użyć innego kabla USB i podłączenia do innego portu USB w komputerze? Podłączasz drukarkę do portu USB 2.0 czy 3.0?

Pozdrawiam,

OK, a więc mam system W7 PRO SP1 x64 w pełni legalny zakupiony w sklepie.

Innego kabla nie próbowałem, ale na laptopie w którym jest W7 HOME SP1 x64 skaner działa na tym samym kablu.

W stacjonarce podłączałem do USB3, ale na USB2 które mam w obudowie również nie działa.

U mnie też nie działa, ale uruchamia się gdy klikam skanowanie z apletu urządzenia i drukarki, spróbuj tak zrobić…

Nic z tego, po kilknięciu na skanowanie nie dzieje się kompletnie nic, nawet nie wyskakuje żaden błąd.

Hej,

Czy usługa Windows Image Acquisition (WIA) jest w systemie włączona?

Pozdrawiam,

Tak, już to sprawdzałem.

Hej,

A próbowałeś restartować działanie usługi?

Pozdrawiam,

Tak, wyłączałem i włączałem ponownie razem z wykrywaniem sprzętu powłoki.

Hej,

A skaner w ogóle jest wykrywany w menadżerze urządzeń w gałęzi urządzeń do obrazowania?

Pozdrawiam,

W menadżerze urządzeń sam skaner oddzielnie nie, po prostu pojawia się jako Brother DCP-7060D z ikonką drukowania i obrazowania, tak samo jest na laptopie, więc tutaj wszystko ok.

W urządzeniach i drukarkach skaner także jest widoczny ale wejście głębiej zawsze kończy się jakimś błędem albo brakiem odpowiedzi. Nawiązując jeszcze do:

To przy kliknięciu prawym na drukarkę i polecenie “skanuj” nic się nie dzieje. Ale jeśli wejdzie się dalej “w drukarkę” jest ikonka skanowania, po jej naciśnięciu wyrzuca błąd 0x0000015

Hej,

Spróbuj rozwiązań z tego tematu: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/operation-could-not-be-completed-error-0x00000015/68244f52-b556-4b83-a9c9-926dc9098ae7?auth=1

Pozdrawiam,

“Trza być w butach na weselu .” panie ADMINISTRATORZE .

http://brotherquattro.com/FAQs/Solution.aspx?FAQID=200000048048&ProductID=MFC9450CDN&Keyword=#.VsS4Qfmh2dA

 

Wykonaj to co tam zalecają bo inaczej “biciu piany” nie będzie końca . Jeszcze nie spotkałem programu który po dezinstalacji nie pozostawił plików i/lub wpisów w Rejestrze . Dlatego reinstalacja oprogramowania “nic nie daje” .

Part 3 - Twain_reset pojawia się i znika bez żadnego OK do wciśnięcia jak twierdzi instrukcja, mimo to restartuję po jego użyciu i nadal skaner nie działa.

Part 4 - nie mam takiego wpisu w rejestrze ponieważ nie używam ControlCenter - jest dla mnie bezużyteczny a WIA w Windowsie jest włączone.

Part 5 - próbowałem już trzy razy

Skaner nadal nie działa

2016-02-17_19_55_33-Edytor_rejestru_1.th