Urządzenie mam od kilku dobrych lat i działało cały czas bez problemu. Ostatnio wymieniałem sprzęt i wiadomo, nowa instalacja Windowsa. Wszystko poinstalowałem jak należy, przydarzyło mi się coś wydrukować, wszystko ok.
A jaki to WINDOWS ?
Windows 7 64-bit
SP1 ?
Piszemy np. tak : W7 PRO SP1 x64
Hej,
Próbowałeś użyć innego kabla USB i podłączenia do innego portu USB w komputerze? Podłączasz drukarkę do portu USB 2.0 czy 3.0?
Pozdrawiam,
OK, a więc mam system W7 PRO SP1 x64 w pełni legalny zakupiony w sklepie.
Innego kabla nie próbowałem, ale na laptopie w którym jest W7 HOME SP1 x64 skaner działa na tym samym kablu.
W stacjonarce podłączałem do USB3, ale na USB2 które mam w obudowie również nie działa.
U mnie też nie działa, ale uruchamia się gdy klikam skanowanie z apletu urządzenia i drukarki, spróbuj tak zrobić…
Nic z tego, po kilknięciu na skanowanie nie dzieje się kompletnie nic, nawet nie wyskakuje żaden błąd.
Hej,
Czy usługa Windows Image Acquisition (WIA) jest w systemie włączona?
Pozdrawiam,
Tak, już to sprawdzałem.
Hej,
A próbowałeś restartować działanie usługi?
Pozdrawiam,
Tak, wyłączałem i włączałem ponownie razem z wykrywaniem sprzętu powłoki.
Hej,
A skaner w ogóle jest wykrywany w menadżerze urządzeń w gałęzi urządzeń do obrazowania?
Pozdrawiam,
W menadżerze urządzeń sam skaner oddzielnie nie, po prostu pojawia się jako Brother DCP-7060D z ikonką drukowania i obrazowania, tak samo jest na laptopie, więc tutaj wszystko ok.
W urządzeniach i drukarkach skaner także jest widoczny ale wejście głębiej zawsze kończy się jakimś błędem albo brakiem odpowiedzi. Nawiązując jeszcze do:
To przy kliknięciu prawym na drukarkę i polecenie “skanuj” nic się nie dzieje. Ale jeśli wejdzie się dalej “w drukarkę” jest ikonka skanowania, po jej naciśnięciu wyrzuca błąd 0x0000015
Hej,
Spróbuj rozwiązań z tego tematu: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/operation-could-not-be-completed-error-0x00000015/68244f52-b556-4b83-a9c9-926dc9098ae7?auth=1
Pozdrawiam,
“Trza być w butach na weselu .” panie ADMINISTRATORZE .
Wykonaj to co tam zalecają bo inaczej “biciu piany” nie będzie końca . Jeszcze nie spotkałem programu który po dezinstalacji nie pozostawił plików i/lub wpisów w Rejestrze . Dlatego reinstalacja oprogramowania “nic nie daje” .
Part 3 - Twain_reset pojawia się i znika bez żadnego OK do wciśnięcia jak twierdzi instrukcja, mimo to restartuję po jego użyciu i nadal skaner nie działa.
Part 4 - nie mam takiego wpisu w rejestrze ponieważ nie używam ControlCenter - jest dla mnie bezużyteczny a WIA w Windowsie jest włączone.
Part 5 - próbowałem już trzy razy
Skaner nadal nie działa