BSOD po intensywnej pracy na komputerze


(Baleburg) #1

Witam. Od paru dni na systemie Windows XP Pro SP3 (2gb ramu, Intel Core 2 Duo) męczy mnie BSOD. Występuje on b. długo po uruchomieniu komputera (np. ok. 10-11h) i podczas gier. Informacje o błędzie to:

BCCode : 10d BCP1 : 0000000A BCP2 : B84FBC9C BCP3 : 00000000

BCP4 : 887A6658

Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam


(adam9870) #2

Sprawdź kody błędów na http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl

Analiza bluescreenów: blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

Podobne tematy:

komputer-sie-wylacza-t498828.html#p3137602

restarty-systemu-formacie-dysku-twardego-t492802.html#p3103090

spowolnienie-systemu-czasem-blue-screen-t497046.html?hilit=Uruchamianie%20i%20odzyskiwanie

Pozdrawiam.


(Baleburg) #3

Witam. Kodu błędu nie ma na witrynie Microsoftu. BSOD występuje tylko podczas gry. Pozdrawiam.

EDIT: Dodam jeszcze, że parę dni problem nie występował. Dziś jednak tylko po 5h

EDIT 2: Kod błędu to 0x0000010D


(pawcio1212) #4

podaj temperatury

najlepiej zagraj chwile i wtedy sprawdź


(adam9870) #5

Przejrzyj tematy, do których podałem linki, zwłaszcza komputer-sie-wylacza-t498828.html#p3137602 Podobny problem, podobne rady, odczytaj temperatury, sprawdź zasilacz, przejrzyj dzienniki zdarzeń (naciśnij logo Windows (flaga) + R >>> eventvwr) itp. Zobacz punkt pierwszy w podanym temacie i odczytaj pliki minidump.


(Baleburg) #6

Witam.

Oto logi z WinDbg: http://wklej.org/id/814604/

Dzisiaj postaram się podać temperatury podczas gry.

Pozdrawiam.

EDIT: http://zapodaj.net/images/43deb78721980.png - temperatury podczas gry


(adam9870) #7

Czy używasz Razer™ Synapse? To on może powodować problemy.

Czy masz jeszcze pliki minidump?

Analiza minidumpów: blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248, a konkretnie wylacza-sie-komputer-t477584.html?hilit=minidump


(Baleburg) #8

To sterownik do myszek Razera. Kiedyś próbowałem go instalować, jednak przed rozpoczęciem procesu anulowałem. Spróbuje zainstalować jeszcze raz.

Dziękuje i pozdrawiam.

EDIT: Plik poddałem analizie WinDbg i przesłałem. Co powinienem jeszcze zrobić?


(adam9870) #9

Tak, pokombinuj z tym sterownikiem od Razera, bo możliwe, że to on powoduje problemy. Z Twojego pliku minidump:

Co do plików, chodzi mi o to czy to jedyny plik w c:\windows\minidump. Jeżeli są tam inne pliki poza tym, który przedstawiłeś, analiza kolejnych plików może skutkować odnalezieniem innej przyczyny problemów albo utwierdzić w przekonaniu, że wina Razera.


(Baleburg) #10

Niestety tak. Regularnie oczyszczam system, a więc raporty błędów, też mi usuwa. Czas pokaże czy to było to. Pozdrawiam i dziękuje

-- Dodane 27.08.2012 (Pn) 16:07 --

Witam. Przykro mi, ale problem nadal występuje. Tym razem podczas korzystania z przeglądarki. Dodam, że każdy bsod objawia się wcześniejszym brakiem połączenia z myszką. Chwile potem dźwięk się zapętla i wyskakuje rzeczony ekran. Pozdrawiam.