Cała prawda o Neostradzie - Wyraź swoją Opinię


(Dinusia40) #1

Temat kieruję do ludzi, którzy korzystają z usług TP

Kolega chce założyć Neostradę, i zastanawia się czy warto?

Wiadomo coraz bardziej się słyszy o Neo, że jest do "kitu" itp.

Ale dlaczego? Dlatego, że są Limity transferu? Może często są jakieś naprawy i nie ma dostępu do Neta? Proszę o opinie ludzi którzy mają przyjemność korzystania z Neo+.


(Myszonus) #2

Ja też się wypowiem - chociaż TP przuciłem jakiś czas temu. Co mnie denerwowało - totalne olewactwo klientów - ale tak na maksa. Człowiek dzwonił czekał, pytał i nic ... pracujemy nad usunięciem usterki. I tak można sobie było czekać ...


(Dinusia40) #3

Myszak no właśnie o tym też słyszałem. Ja osobiście jestem w Dialogu i tutaj nie ma mowy o traktowaniu klienta w ten sposób. A naprawdę jeśli Neostrada nie zmieni tzw. "Postawy" to szybko straci klientów.

Proszę o dalsze wypowiedzi innych userów :!:


(Olek96) #4

Porzuciłem neostradę.Jezeli masz ją zamiar wziąźć to stanowczo ci odradzam :evil: .Płaciem za nią 200zł za nawet nie 1MB a 786kb\s.Kiedyś zadzwoniła dziewczyna i proponowała podpisać aneks abym miał tą samą opcję tylko ze 20 zł taniej :o :? .Potwierdzam co to Myszak mówi olewają do klientów,jeżeli zadzwonisz i powiesz że coś nie działa to ich odpowiedź jest taka:Ma Pan Wirusa! :-x

Złączono Posta : 19.08.2006 (Sob) 0:32

odradzam kumplowi twojemu.


(Dinusia40) #5

Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby przeprowadzenie ankiety na temat właśnie Neostrady. Każdy by miał swoją Opinię, którą by napisał itp.. i takie coś powinien przeczytać główny szef TP, może wtedy by im oczy przemyło :?


(aju) #6

A ja polecam neo.

Jedyne co mnie denerwuje w tej usłudze to limity transferu i tyle.

Jeśli ktoś mało ściąga z neta to nawet w sam raz.

Opłaca się na dziś dzień wziąść neo 512 na dwa lata.

Mity i fakty jako neo jest strasznie awaryjna już odeszły w zapomnienie. Owszem 2 - 3 lata było to dość częste ale dlatego iż TP modernizowało całe linie i serwery i to przez to. Na dziś dzień są to sporadyczne usterki i usuwane zazwyczaj po jednym telefonie do TP.

Jakość więc świetna.

olek96 jak sobie dajesz w kaszę dmuchać to Cię tak spławią.

Sam kiedyś dla żartów dzwoniłem do nich i słuchałem co Ci specjaliści mówia.

Czasem można tarzać ze śmiechu :mrgreen:


(Myszonus) #7

kiedyś do nich zadwoniłem i mówię mędrkowi z TP, że mnie ma neta. On mi na to, że problem nie u nich. 1 H (słownie godzinę) kazał mi robić jakieś pierdoły na kompie - w koncu też wymyślił bajkę z wirusem :hahaha:

A okazało się ... że wina była ... po ich stronie ... a to peszek :mrgreen:


(Dinusia40) #8

Myszak napisał:

  • W końcu też wymyślił bajkę z wirusem.

:x :x :x


(Myszonus) #9

? :lol:


(Dinusia40) #10

Myszak

  • Mogłeś nagrać tą rozmowe, chętnie bym się pośmiał z durnoty konsultantów TP :mrgreen:

(D4r3ks) #11

Nigdy mi sie nic takiego nie zdarzyło, niepamietam zebym mial jakas przerwe w dostawie internetu


(Dinusia40) #12
  • Jakie jeszcze występują problemy?

(Filip Turek) #13

Jestem zadowolony z neo... nie mialem jeszcze zadnego problemu... :slight_smile: Polecam! :!:


(system) #14

Ja mam neostrade 512 od prawie roku i tak naprawde nie miałem żednych problemów. Jedyny wystapił po formacie kompa, bo wpisywałem złe hasło , ale bardzo kompetentny człowiek Na infolinii powiedział mi co prawdopodobnie robir źle i miał racje. Gdyby nie limit transferu to było by cudownie :slight_smile:


(adpawl) #15

Najpierw przestrzegam wszystkich przed dzwonieniem na infolinie "dla jaj" - takie niewinne żarty 2/3 ruchu komórkowego infolini iz z jakieś 1/4 stacjinarnych ...wkurzające to strasznie i wpływa niekorzystnie na poziom obsługi abonentów.

Inna sprawa - konsultantów obejmują pewne narzucone z góry procedury (czasem durne ...ale nikt nic na to nie poradzi). Tak więc ten bedzie "nudził" kazdego z: sprawdzeniem sposobu podpiecia, reinstalacją sterowników, sprawdzeniem przeglądarki, firewalli i av etc. - właściwie to konsultant tyle może ...bo sam nie ma dostępu do komputera na którym nie działa net (jest więc zdany na informacje jakie uzyska od klienta ...a z tym bywa różnie) ...nie są też w stanie dokładnie naprawić problemu na linii - bo nie są od tego - to robią ...lub nie, technicy.

Ogólnie - infolini bym się nie czepiał! bo chłopaki robią co mogą...

Zmorą infolinii są:

-klienci olani przez techników/monterów

-zupełnie lewi, ci co nie wiedzą jak komputer wygląda :stuck_out_tongue:

-pseudo fachowcy - "A pan mi tu... a ja wiem lepiej! wirusów nie mam, bo mam program antywirusowy (na pytanie jakiego, odp.: avasta :P)"

...ci ne słuchają co się do nich mówi, bo sami przecież wiedzą lepiej, nie chcą współpracować - a ccęsto żądają NATYCHMIASTOWEGO rozwiązania problemu (chyba wciśnięcia magicznego przycisku "NAPRAW" :lol: ) itp.

Co więc nawala?

Polityka firmy! - tpsa nigdy nie była przyjazna klientom (szczególnie tym indywidualnym)...i chyba prędko nie będzie. Czasem durne i czasochłonne procedury, niemoc i olewajstwo techników i monterów itd. Poza tym, tp zachęca i kusi tylko nowych klientów, dla starych nie ma zupełnie nic do zaoferowania.

Sama neostrada nie jest jednak zła - ostatnio wesła atrakcyjna oferta promocyjna - niestety przy umowie na 3 lata :lol:

Fakt, limity są - ale co sprytniejsi wiedzą jak je omijać.

Modemy - zazwyczaj sprawiające problemy Sagemy (ciekawe dlaczego tp umiłowała tak tę marke? :shock: )

Heh .... to temat rzeka - można by pisać i pisać...


(Arek F.) #16

Ja mam Neo 128 od 2 miesięcy narazie działa ... :wink: Ale co będzie dalej... jeszcze nie wiem. Jedynym problemem jaki się pojawił to miganie przez dłuuuuuuuuuuuuuuugi okres ikony ADSL (brak synchronizacji). W końcu się wkurzyłem i zadzwoniłem do nich, coś tam popykał, popstrykał, kazał mi zostawić komputer włączony do północy, ( :o po co do dziś nie wiem :o ) ale na szczęście następnego dnia już było ok. Ogólnie polecam Neostradę.


(adpawl) #17

Powinien powiedzieć, że wysyła ZetPeka do techników z prośbą o sprawdzenia: krosowania, konfiguracji portu i parametrów synchro (sprawdzane na centrali) :roll:

Jeżeli więc masz modem usb, to musisz mieć właczonego kompa by ten miał zasilanie - inaczej w odpowiedzi na ZP technik odpisze: "Nie uzyskano synchronizacji z modemem..." ...i wtedy kicha ze sprawdzeniem przyczyny. :stuck_out_tongue:


(Pioterek96) #18

W neostradzie pod telefonem są "NIEUKI":!::!:

Gdy zepsuł mi się modem kazał mi wywalić i jeszcze raz zainstalować sterowniki a potem zreinstalować system.

Po instalacji trafiłem na osobę kompetętną która powiedziała że mogę za darmo (przynajmniej) wymienić modem.

A na dodatek w salonie Orange nie mogłem wymienić, bo, cytuję

i musiałem do Telepunktu w Piasecznie jechać a tam nie było najmniejszego problemu.

Ogółem nie polecam


(adpawl) #19

A to na jakiej podstawie stwierdziłeś?

Czytaj co wcześniej napisałem - procedury, procedury!

Za niestosowanie się do procedur -lecisz na pysk z roboty ...więc o czym tu gadać?

To jednak są tam osoby kompetentne? ...sam sobie przeczysz!! :lol:

Poza tym, aby wystawić zgłoszenie wymiany modemu ...konsultant MUSI wyeliminowac wszystkie pozostałe mozliwości ...musi mieć pewność, że modem faktycznie jest uszkodzony! (czyli musi zastosować wszystkie procedurki sprawdzenia podłączenia, reinstalacji sterów itd)

Poza tym, wymiana dotyczy tylko modemów na gwarancji (2 lata) i posiadających wady fabryczne etc.

Nie podlegaja wymianie modemy starsze i te uszkodzone z winy uzytkownika (np. zalane, spalone w wyniku burzy itd)

Zdarza się, cóż - ten system to provizorka :stuck_out_tongue: lubi padać, wieszać się ...i inne akrobacje wyczyniać :stuck_out_tongue:


(wacek) #20

Ja mam od panad roku i jest OK

Żadnych problemów (tylko te limity :frowning: )

Oczywiście trzeba mieć dobrego antywirusa (bo w przeciwnym wypadku może zrywać połączenie