Witam! Co ogólnie sądzicie o notebookach firmy Acer? Dużo osób mi odradza kupowanie jakiego kolwiek sprzętu tej firmy… Ponieważ, że się szybko psuje, że w nim są same najtańsze chińskie rzeczy, i co 2 klient ma coś uszkodzone. I, że potem jak sie wyśle coś do serwisu to się czeka na część b.dużo czasu ponieważ w Polsce nie ma już ich firmy… czy to prawda? A co Wy sądzicie o tej firmie? Jeśli macie notebooki od nich to bym prosił opinie wraz z modelem tego laptopa. Pozdrawiam oraz za każdą odpowiedź z góry dziękuję
również słyszałem takie opinie, wystarczy również powertować trochę fora internetowe
lepiej coś HP lub Toshiba
szperam po google i jak na razie nic nie znalazłem konkretnego
Opinie chyba lekko przesadzone. Mam Acera Aspire 3610 na podzespołach Intela i Philipsa.
Nie miałem z nim żadnego problemu. Dla przykładu za laptopa o podobnych parametrach innych firm np. HP, Toshiba zapłacisz kilkaset złotych więcej.
Jedynie do czego mogę się przyczepić to brak bluetooth mimo widniejącego przycisku do uruchomienia go.
Jeśli chodzi o gwarancje to fakt laptop jedzie do Czech więc w razie reklamacji żegnasz się z nim na min. 2 tygodnie.
Ale to tylko moja opinia…
ja też uważam że opinie są przesadzone, podzespoły przecież i tak nie są Acera tylko takie jak w innych nootebokach, mówiąc np. że acerów jest najwięcej w serwisach wiąże sie to z tym że ich sprzedaż jest może kilkakrotnie wyższa niż droższych sprzętów, jak coś jednak nawali to prawda że laptop jedzie do Czech i trochę go może nie być, najsłabszym punktem jest obudowa, plastiki są trochę marne, ale jakoś przez rok użytkowania mi to zbytnio nie przeszkadzało, chyba że laptop był by w ciągłym użyciu, tzn non stop gdzieś przenoszony lub wożony rozejrzałbym sie za lepszym sprzętem, jak będzie stał na biureczku wydaje mi sie że nie ma najmniejszego problemu, pozdro
a jaki masz model? i ile razy Twój był w serwisie? czy był? aa i czy masz z czymś w nim problem…
Zdarza sie, że jakiś model będzie sprawny w stu procentach, a drugi wadliwy.
Z tego co słyszałem od znajomych i innych forach że Acer w sumie robi dobre notebooki ale nie dbają o klientów.
Wole dołożyć ten tysiąc, dwa i kupić Hp, Toshibę lub Sony Vaio.
W ankiecie zaznaczyłem NIE
czekam na opinię od innych…
Ja uważam, że laptopa kupić lepiej droższego chociażby dla wykonania i estetyki. Sami przyznajcie Toshiba łądniej wygląda niż ACER.
Zaznaczyłem NIE , wystarczy poczytać opinie innych…
Moja siostra ma acera a konkretnie model 3690 od roku i nie może na niego narzekać sprawuje się bardzo dobrze
Zacytuje wam fragmenty artykułu o centrum serwisowym Acera pt ,Naprawa w dni" z PCF 9 ,Jeśli problem uda się szybko zdiagnozwać,naprawa urządzenia
-czas jego zatrzymania w serwisie
- nie przekracza 3 dni. Do tego trzeba doliczyć czas transportu- od 24 do 48 godzin w jedną stronę" Zacytuję jeszcze jeden kawałek ,Wymiana płyty głównej lub obudowy to najprostsze przypadki napraw. Dużo trudniejsze są w którym symtomy awarii pojawiają się sporadycznie. Wtedy technik musi dłużej obserwować urządzenie, co wydłurza czas naprawy"
A teraz podam dane Centrum Acera w liczbach:
400-500 urządzeń z Czech,Polski,Słowacji , Węgier, Austri Niemiec trafia dziennie do serwisu
1500 urządzeń jest dziennie naprawianych ( 2 zmiany)
2 mln sztuk objętych gwarancją Acera w rejonie obsługiwanym przez serwis
3 dni trwa naprawa 2/3 serwisowanych urządzeń
88 osób zatrudnia serwis
22 konsultantów (w tym 8 polskojęzycznych) pracuje w Call Center
wszystkie zacytowane fragmenty pochodzą z gazety PCF 9
:o
Proponuję lekturę; trochę opini uzytkowników o Acer-ach:
kliknij tutaj oraz tutaj.
btw.
Zaznaczyłem “NIE”.
mam acera w pracy i padł dysk z mnóstwem danych oraz miejscami starła sie srebrna farba poza tym nic mu nie dolega
większość jest nie w ankiecie… ale cały czas czekam na opinie posiadaczy laptopów acer i nie tylko
Zaznaczyłem NIE. Laptopy Acer są po prostu wykonane z najtańszych materiałów a gdy dojdzie do tego straszny serwis to tylko się modlić…
polecam lekturę http://forum.laptopy.info.pl
Osobiście jestem użytkownikiem laptopa marki Lenovo i wszystko ok.
dzieki za opinie i za link poczytam. Czekam na inne opinie
Mój wujek kupił sobie monitor z tego to czekał miesiąc bo mu się zepsuł a na serwis do Czech wysłali
Jeszcze nie wiem - jak naprawię ten co mam :-))) to będę wiedział ;-))
tez słyszałem
ze u mojego kolegi wujka cos kilka dni po kupnie matryca padla czy cos awaria poprotsu :mrgreen: