Co lepsze - ET vs. CS 1.6

Przez jakis czas kłócę się z kolegą o to która z gier jest lepsza, wymieniamy różne ich plusy, minusów żadnych nie widzę w obydwóch grach. Jednak ja stawiam na Enemy Territory, gram od trzech lat, jestem świetnym graczem, jestem w klanie w I lidze PP, (#FBD#), mój nick #FBD#AbradAb#.

Mam do was prośbe, wymieniajcie plusy każdej z gry i zdecydujmy która jest lepsza.

ET vs. CS 1.6

po pierwsze ET jest darmowy a CS 1.6 płatny :roll: :x jednak mnie się bardziej podoba CS poniewaz lubie takie Antyterrorki xD

ja wole cs też lubie takie strzelaninki

CS ;] Tam jest ważne zgranie, kontrola rozrzutu itp. Nie na darmo jest to król gier sieciowych :mrgreen:

ET dużo lepsze. Szybsze, ciekawsze, bardziej zróżnicowane obj. Klasy postaci.

CS jest za bardzo przereklamowany, w cs’a gralem z rok, ale juz mi sie znudził.

W ET gram czasami od ok. 2-3tyg. i jeszcze mi się nie znudziła :-).

Jakby pomyśleć ET to zupełnie inna gra, inny klimat, zasady etc…

CS 1.6, myślę że bardziej grywalna.

temat nie ma sensu…

ale bardziej ET, dlaczego? ze wzgledu na taktyke, a przedewszystkim datego ze trzeba w tej grze pomyśleć

CS nic szczegolnego nie daje…

Ja wolę CS,bo w tamto drugie nie grałem ;p

Witam, wg mnie najlepsza gra sieciowa jest Counter-Strike 1.6 !!

W CS bardziej liczy sie taktyka i myslenie niz Skill…

Dlatego CS lepszy od ET ;]

W ET to na pierwszy rzut oka nic nie wiadomo, rodzisz się w jakimś budynku, nie wiadomo który jest w twojej drużynie, co masz zrobić, kijowo się z broni strzela, chodzisz jak na “dopalaczu”, grafika wg. mnie taka “animowana”.

W CS każdy wie, policja przeciwko terrorystom, terroryści mają bombe, a policja nożyczki, wszystko banalnie proste, a mimo to potrafi wciągnąć na dłuuuugie godziny, tymbardziej jak się gra na niestandardowych mapach. Pozatym ten niedościgniony realizm, nie ma lepszej strzelanki przez internet niż CS. Chociaż 1.6 i Source mają dużo lepszą grafikę i tak wolę 1.5.

Złączono Posta : 24.08.2006 (Czw) 14:17