Co myślicie o tym lapku?

Witam,

Nie znam się za bardzo na sprzęcie komputerowym i chciałbym was się poradzić.
Chce sobie kupić drugiego lapka bo stary już nie daje rady.
Drugiego lapka chce kupić na allegro używanego. Laptopa potrzebuje głównie na studia do takich programów jak AutoCad, Mathcad czy Revit ale nie ukrywam, że w jakąś gierkę też bym nie raz pyknął.

Znalazłem takie coś:
ASUS K55vj
ROCESOR: Intel Core i7-3630QM od 2,4GHz do 3,4 GHz (4 RDZENIE 8 WĄTKI)
Pamięć podręczna procesora: 6 MB
PAMIĘĆ RAM: 4GB (SO-DIMM DDR3)
DYSK TWARDY: 320GB HDD
TYP EKRANU: LED
PRZEKĄTNA EKRANU: 15,6“
NOMINALNA ROZDZIELCZOŚĆ: 1366x768
WBUDOWANY NAPĘD : DVD-RW
KARTA GRAFICZNA : nVidia GeForce GT635
Intel HD Graphics 4000 (128MB up to 1760MB)
DŹWIĘK : Karta dźwiękowa Realtek zgodna z HD Audio

Co sądzicie o nim? Czy jest w miarę mocny? czy nie za mocny nie będzie się grzał?

Pozdrawiam
Mateusz

Zdecydowanie za mało pamięci RAM (rozsądne minimum to 16GB, zwłaszcza gdy mowa o *cadach). I na start dysk do wymiany (HDD -> SSD). No i jak na ekran 15 cali rozdzielczość kulawa, przydałoby się Full HD.

Jaka cena?

1300 zł.

Za taką cenę to niewarto. Powiedziałbym nawet że cena jest śmieszna :slight_smile:
Stary procesor, mało ramu, dysk jak na te czasy za mały i do tego hdd, bardzo słaba rozdzielczość i do tego bezużyteczna karta graficzna.
Do tego Asus.

Poszukaj lepiej jakiegoś della z i5, dyskiem ssd (lub tanszego ze slabym dyskiem tak żebyś sam sobie jakiś za 100-200 wrzucił)

No i normalna rozdzielczosć jak chcesz pracować przy CADzie, chyba że chcesz go podłaczać do monitora

Za nawet 1400 można znaleźć na allegro dell latitude e7450 z 16GB ram, Full HD, IPS, procesor i5 (5. gen a nie 3.) i SSD 256GB, tyle że rozdziałka 14", ale i tak lepiej by to wygladało niż ten asus. Tutaj masz pierwszą lepszą ofertę z allegro. Pewnie jakby poszukać to mozna i znaleźć podobnego Della 15". (Lepszy od tego co podałeś pod każdym względem, a tego latitude to wyższa klasa)