Mam od jakiegoś czasu (wczoraj zauważyłem) problem z używaniem portalu Aliexpress. Chodzi o to, że po zalogowaniu na swoje konto nie mogę przeglądać produktów, bo przy każdym jednym wyświetla mi się “404 not found”. Jak nie jestem zalogowany, to mogę normalnie przeglądać produkty, ale jak tylko się zaloguję, to żadnego produktu nie jestem w stanie wczytać. Problem występuje zarówno na Firefoksie jak i na Chrome/Chromium. Na Androidzie mam aplikację mobilną i tam mogę normalnie przeglądać produkty, tylko na kompie występuje ten dziwny problem. Miał ktoś coś podobnego?
Ale długo
U mnie działa normalnie.
Też czasami to mam na Firefoksie. Wtedy muszę odpalić (tfu) Edge i z jego poziomu przeglądać.
Ja mam to samo na wszystkich możliwych przeglądarkach. Testowałem Firefox, Chromium, Opera i Vivaldi - na każdej jednej ten sam błąd. Sprawdziłem też na innym ISP (myślałem, że to może wina dostawcy światłowodów, więc przełączyłem się na LTE z telefonu) - ta sama sytuacja.Doszedłem więc do wniosku, że problem leży po stronie Aliexpress, tylko jak i gdzie mogę to zgłosić?
Eeeeeeee, od kilkunastu minut zalogowany, najnowsza Opera 60.0.3255.83, żadnych problemów, mogę przeglądać co chcę, kiedy chcę, jak chcę…wszystko w temacie, do widzenia
Skoro taki cwany jesteś, to weź mi wytłumacz, gdzie mam szukać źródła problemu. Na aplikacji mobilnej jestem zalogowany na to samo konto i mogę przeglądać i kupować bez problemu ze smartfona z Androidem. Czemu zatem nie mogę z kompa???
Spoko, zadałem to samo pytanie na Reddicie, bo tutaj to się raczej konkretnej odpowiedzi nie doczekam
Towarzystwo wzajemnej adoracji
No nic, czekam dalej, problem cały czas nierozwiązany… Pytałem na oficjalnym forum Archa, też nikt czegoś takiego nie uświadczył…
? Tzn. co rozumiesz w tym wątku o towarzystwie wzajemnej adoracji? Jaki masz program antywirusowy i jak zintegrowany z przeglądarkami? Jakie masz blokery reklam? Dodałeś do białeś listy Ali? Masz poprawnie skonfigurowaną godzinę i datę na komputerze?
Nie używam.
Ublock Origin. Próbowałem na czystym profilu FF (bez żadnych rozszerzeń) i też wywala 404.
Tak. Próbowałem na innym sprzęcie i tam też jest 404 na każdym produkcie.
Chyba chciał wzmocnić swoją wypowiedź, bo czekał kilka godzin i nikt nie rozwiązał jego problemu, ale jak dla mnie to uzyskał odwrotny efekt
Nie, wcześniej były wpisy od jednego z userów forum, który twierdził, że u niego działa i tyle.
Dzisiaj byłem w bibliotece i na ichniejszych kompach też nie działa, więc obstawiam, że jest to problem po stronie samego Aliexpress.
To faktycznie dziwna sprawa, bo mi na wszystkich przeglądarkach AliExpress działa
Może wina jakiegoś dodatku?
@sensu Spoko jest taka opcja tylko, że pisał o tym, że testował również na czystym profilu w domu, oraz dodatkowo w bibliotece (gdzie raczej nie uświadczysz jakoś specjalnie przygotowanych komputerów). Więc jakaś specyficzna konfiguracja odpada.
@Juche przepraszam może za głupie pytanie, ale czemu nie skorzystasz z pomocy technicznej aliexpress? Myślę, że tak będzie szybciej, jest tam czat, więc to będzie rozmowa tekstowa, poza tym jest google translator, więc jak nie ogarniasz jakiegoś języka, to można sobie “pomóc” i w taki sposób.
Tak z ciekawości - czemu jednak nie zapytasz Aliexpress, czy mają jakiś problem powiązany z Twoim kontem? Co ja bym jeszcze zrobił - założył nowe konto i sprawdził, czy działa na nowym koncie. Jak działa, to powiązane z Twoimi danymi na koncie.
PS może jakiś dziwny shadowban?
Nie było mnie kilka dni, tymczasem Ali już działa poprawnie bez mojej interwencji. W każdym razie, jeśli jeszcze kiedyś się to powtórzy , to ja będę wiedział co robić, dziękuję i pozdrawiam
Wczoraj problem wystąpił u mnie ponownie. Na FF i Chrome - 404 przy każdym produkcie. Na EDGE - działało. W pewnym momencie skopiowałem link z wyświetlonym produktem z EDGE do FF, strona otworzyła się normalnie, kolejne też zaczęły działać.
Magia.