Cyrkulacja powietrza...i podkrecanie x2 3800

(Xxxhardcorexxx) #1

Witam...

Jestem początkującym overclockerm i to jest właśnie początek moich przygód z tym działem związanych. Mam do was kilka pyta (do grupy bardziej doświadczonych O/C)

1.Zakupiłem sobie dwa wiatraczki do obudowy (2x 80mm) jeden to zeleman 1700-3000 obr zamontowany z tyłu drugi to collermaster zamontowany z przodu .Mam kupe kabli co zakłuca pewnie cyrkulacjię powietrza. Ale oporcz kabli zakupiłem sobie na porca arctic_cooling_freezer_64_pro

http://www.allegro.pl/item376742938_arc ... 2_pwm.html

co tez moze powodować zakłucenie ponieważ jest dosć duzy :smiley: . Gdzies czytałem ze przy zamkniętej obudowie jest leprzy przepływ poiwetrza włanie jeżeli ma sie zamontowane tak wiatraki...a u mnie chyba to wszystko przeszkadza. (kable i ten coler) tak pisze i pisze i sam niewiem do czego zmierzam:D a tak jak mam zwiększyć te obieg powietrza i czy wogole sie opłaca bo i tak teperatura spadła sporo po zamotowaniu tedo wszystkiego.

2 .tak temperatura temperaturą ale ja nie kupowałem tego tylko dla niskiej temp. mianowicie założyłem sobie ze podkręcę procka ok. bez tych wszystkich wiatraków ktore kupiłem. mojego athlona x2 3800 udało mi sie podkręcić do 2,4ghz co oczywiście nie jest satysfakcjonującym rezultatem. A po zamontowaniu tych colerów. wynik pozostał ten sam czyli 2,4ghz :oops: oczywiście zmniejszyłem taktowanie pamięci... i tak przypuszczam ze moze to być zasilacz...bo mam szajs mode come feel 350 w...lub moja płyta główna MSI K9N Neo 550 nForce...która nie wiem może nie obsługuje większej częstotliwości porca. aha i na płycie niemam ustawiania napięc procka .

w miare możliwości pomóżcie:D z góry dzięki pozdro

(Nethalythic) #2

Wymień na Corsair 450W albo Ocz Stealthxtreme 500W

no chyba że chcesz spalić kompa, bo tak sie stanie jak będziesz kręcił cokolwiek na tym dziadostwie.