Ostatnio Ubisoft ujawnił oficjalne wymagania co do nowego Assassina (Unity). Nie znam się na tym za bardzo, ale wiem że obecnie mój komputer nawet na minimalnych ustawieniach tej gry nie pociągnie. Moje pytanie brzmi, czy bardziej opłaca się zebrać kasę na nowego kompa, czy wymienić części w komputerze? Niedługo wychodzą kolejne gry, którymi jestem zainteresowany(Wiedźmin 3, Dragon Age 3) , ale sądzę, że bez zmiany sprzętu nic z tego nie będzie. Co sądzicie na ten temat? ?? Podaję właściwości mojego komputera i wymagania do Assassina jakby ktoś nie widział.
No nie wiem, ale nie potrzebuję takiego sprzętu żeby wszystko działało na maksymalnych ustawieniach graficznych, bo nie o to mi chodzi, jak będzie działać na jakiś średnich ustawieniach to dla mnie spoko. Chodzi mi głównie o fabułę i żeby sobie pograć, a nie żeby podziwiać grafikę. Jeżeli miałbym kupować kompa to pewnie kosztowałby około 2500, ale nie wiem bo nie znam się na tym. Napiszcie ile bym musiał zapłacić, a ja odpowiem czy będzie mnie na to stać, czy nie?
Odkręć obudowę i sprawdź czy masz taki dysk jak z prawej (kable) http://obrazki.elektroda.pl/4400503600_1333199798.gif. Napęd takie same ma kable. Aby sprawdzić pamięć ram to wyciągnij kość lub podaj model płyty głównej który jest napisany w widocznym miejscu. Z modelem obudowy będzie ciężej, może znajdziesz model w internecie. Pytam się o obudowę, bo powinna być przewiewna,
Czy ta obudowa jest też konieczna? Czyli bardziej opłaca się wymiana tylko tych części? To jeszcze jest pytanie, czy sam będę potrafił to złożyć? Zasilacz i karte graficzną to wiedziałem, ale płyty głównej ani procesora nigdy nie zmieniałem.
To nie jest trudna czynność, szczególnie w sieci jest bardzo dużo filmików które są nagrywane podczas składania zestawów komputerowych. Czytanie instrukcji i obejrzenie dodatkowo filmików i bez problemów złożysz. Obudowę bym zmienił, bo tą co masz nie jest za bardzo przewiewna.