Czy mam nagrywarkę w laptopie?

Ma pytanie:jak sprawdzić czy mój laptop ma nagrywarkę?Nie znam się zupełnie na tym,więc proszę o pomoc.

Mam laptopa HP Compaq 6710s

Hej,

Dziwne by było, gdyby nie miał. A oczywiście ten model posiada nagrywarkę DVD. A jak to sprawdzić? Najłatwiej klikając dwukrotnie na ikonkę nagrywarki, gdy nie ma w niej żadnej płyty - jeśli pojawi się okno z pustą zawartością, to jest to nagrywarka - jeśli pojawi się błąd informujący o potrzebie złożenia płytki, to prawdopodobnie napęd nie jest nagrywarką, bądź funkcja nagrywania płyt zintegrowana z Windows jest wyłączona.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Masz nagrywarkę DVD (CD też nagra): http://www.ceneo.pl/728174s <-dane techniczne

Najprościej chyba zobaczyć na napęd, są na nim ikonki, które mówią co to za napęd. Jeśli jest logo_dvd.gif

Dziękuję:)czyli muzyke MP3 spokojnie mi nagra?

Hej,

Tak, dokładnie. A możesz użyć do tego jednego z tych programów. Osobiście polecam szczególnie CDBurnerXP

Pozdrawiam,

Dimatheus

Ściągnęłam ten program i niby mi nagrywa na płytę,ale jak włożę żeby ją odsłuchać to pojawia się komunikat,że brak płyty:( Nie wiem co mam zrobić

Hej, a odpalasz tą płytkę w radiu :)?

Spróbuj wypalić płytkę z muzyką programem Windows Media Player - zawsze tym nagrywam płytki Audio i działa.

Ale jak wypalić?W radiu też nic nie ma:(

Posiadam WMP11 na XP.

Otwórz WMP i kliknij na zakładkę “Nagrywaj”. Następnie otwórz folder z piosenkami i przeciągnij do okienka oznaczonego na niebiesko (na skrinie). Gdy dobierzesz już swoje nutki, nacisnij Rozpocznij nagrywanie.

beztytulu53.jpg

Dziękuje,ale to dziwne po wkładam pustą płyte…robię tak jak na załączonym obrazku,ale nadal wyskakuje komunikat,że mam włożyć płytę

Płyta DVD czy CD?

Na DVD chyba nie zadziała…

na płycie pisze CD-R 80

Hej,

Przy włożeniu do napędu komputera otrzymujesz taki komunikat czy przy innych urządzeniach też??