Czy nitro i neony są legalne?

(ORZECHgda) #1

Czy nitro i neony są w Polsce legalne?

Przeszukując fora natknąłem się na podzielone opinie.

(Cedar) #2

Miłośnik “wiejskiego tuningu”? Każde oświetlenie samochodu musi posiadać homologację, neony prawdopodobnie jej nie mają. Za neony to powinni rozstrzeliwać, sam bym się zgłosił do wykonywania wyroków.

(ORZECHgda) #3

Dlaczego uważasz że za neony powinno się rozstrzeliwać? Bo tuningowane są tylko Maluchy i inne pojazdy z niższej kategorii cenowej? Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w mieście można spotkać dobrej klasy samochody po tuningu, które wyglądają całkiem dobrze.

Poza tym nie jestem żadnym amatorem tuningu.

Po prostu pytam się z czystej ciekawości.

(Cedar) #4

Tuning - OK ale nie wiocha z neonami, które nie mają nic wspólnego z tuningiem - to tylko głupie przyozdabianie samochodu świecidełkami i z tuningiem nie mają nic wspólnego.

(sosen86) #5

tuning i piękno? to raczej nie idzie w parze. A już tym bardziej takie podświetlanie samochodu gdzie się tylko chce czy też świecenie po oczach pseudo ksenonami. Tylko niestety policja przyczepi się byle czego a tego typu osobników nie łapie którzy stwarzają bardzo często zagrożenie dla innych i to duże

(Tomi915) #6

Wiochę to robisz z siebie takimi wypowiedziami i brakiem zrozumienia, ze ktoś inny może mieć inne zdanie. Zobacz TOP 100 aut tuningowanych, wartych miliony, wygrywających wszystkie poważne imprezy i konkursy w świecie tuningowców. WSZYSTKIE auta tam mają “świecidełka” i neony. Nie trudź się z odpowiedzią do mnie, wyznaję motto, że nie dyskutuję z ******* JNJN, bo sprowadzi mnie do swojego poziomu, a tam pokona doświadczeniem.

ps. Właśnie przez TAKICH ludzi w PL jest jak jest…“jestem najmądrzejszy i tylko moje zdanie jest cacy”…no comment.

(muchozol) #7