Czy nitro i neony są legalne?

Czy nitro i neony są w Polsce legalne?

Przeszukując fora natknąłem się na podzielone opinie.

Miłośnik “wiejskiego tuningu”? Każde oświetlenie samochodu musi posiadać homologację, neony prawdopodobnie jej nie mają. Za neony to powinni rozstrzeliwać, sam bym się zgłosił do wykonywania wyroków.

Dlaczego uważasz że za neony powinno się rozstrzeliwać? Bo tuningowane są tylko Maluchy i inne pojazdy z niższej kategorii cenowej? Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w mieście można spotkać dobrej klasy samochody po tuningu, które wyglądają całkiem dobrze.

Poza tym nie jestem żadnym amatorem tuningu.

Po prostu pytam się z czystej ciekawości.

Tuning - OK ale nie wiocha z neonami, które nie mają nic wspólnego z tuningiem - to tylko głupie przyozdabianie samochodu świecidełkami i z tuningiem nie mają nic wspólnego.

tuning i piękno? to raczej nie idzie w parze. A już tym bardziej takie podświetlanie samochodu gdzie się tylko chce czy też świecenie po oczach pseudo ksenonami. Tylko niestety policja przyczepi się byle czego a tego typu osobników nie łapie którzy stwarzają bardzo często zagrożenie dla innych i to duże

Wiochę to robisz z siebie takimi wypowiedziami i brakiem zrozumienia, ze ktoś inny może mieć inne zdanie. Zobacz TOP 100 aut tuningowanych, wartych miliony, wygrywających wszystkie poważne imprezy i konkursy w świecie tuningowców. WSZYSTKIE auta tam mają “świecidełka” i neony. Nie trudź się z odpowiedzią do mnie, wyznaję motto, że nie dyskutuję z ******* JNJN, bo sprowadzi mnie do swojego poziomu, a tam pokona doświadczeniem.

ps. Właśnie przez TAKICH ludzi w PL jest jak jest…“jestem najmądrzejszy i tylko moje zdanie jest cacy”…no comment.