Dobre głośniki do gier i muzyki

Witam,

Tak jak w temacie szukam głośników do komputera, które będą poziom wyżej w jakości dźwięku od wysłużonych logitech x530. szukam czegoś w budżecie od 600do1200zł. Jestem zielony jeśli chodzi o rynek sprzętu grającego, dlatego proszę o pomoc. Zastanawiam się nad logitech z906, ale słyszałem, że ogólnie logitech to bubel tak jak w przypadku moich x530 XD. Posiadam w komputerze kartę dzwiękową asus xonar DGX z wyjście SPDIF, więc nie koniecznie muszą to być głośniki typowo komputerowe. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł ta używane głośniki godne polecenia to również będę zainteresowany. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :smiley:

Muszą, chyba że chcesz kupić jeszcze zewnętrzny wzmacniacz/dac.

Edifier polecam

Ja bym brał zestaw studyjny 2.0 do osłuchu z bliskiego pola. Pierdziak pod biurkiem bardziej denerwuje ludzi za ścianą niż poprawia wrażenia. Buffer moim zdaniem ma sens w pomieszczeniu przeznaczonym do odsłuchu, gdzie użytkownik siedzi kilka metrów od zestawu.

https://www.audiofanatyk.pl/polecane-glosniki-komputerowe-i-stereo/

Na podstawie informacji z tej strony i forum niedawno kupiłem Edifier R2750DB i jestem bardzo zadowolony. Co prawda jakość wykończenia mogłaby być lepsza, ale kupowałem je żeby ich słuchać a nie oglądać.
Dla niektórych mogą mieć mało bassu więc trzeba mieć to na uwadze, ale to są bardziej monitory studyjne więc będą mieć inną charakterystykę.

Ale to wcale nie jest zły pomysł, w tej kwocie można się zmieścić z jakimś używanym Denonem i monitorami, zagra to znacznie lepiej niż zestaw 2.0 czy nawet 2,1.

W zestaw 2,1 bym się nie pchał, miałem i jak ktoś wyżej napisał sub w takich zestawach bardziej drażni niż pomaga.
Obecnie mam niskie oczekiwania więc używam Gigaworks T20, na 2,1 bym ich nie zamienił.
Nie porażają basem ale dźwięk jest spójny i czysty, po wypchaniu gąbką brzmią ciut “pełniej”.