Dodatek YT - domyślny język napisów?

Czy istnieje jakiś dodatek, który pozwoli globalnie i na stałe ustawić domyślnie wybrany język napisów w filmach na YT? Używam już Enhancer for YouTube, ale takiej opcji w nim nie znalazłam :frowning: Ogólnie na YT mam ustawiony język polski i polską lokalizację, ale i tak napisy są z automatu angielskie i muszę za każdym razem zmieniać, co jest dość uciążliwe. Nawet jak mam kilka części filmu odtwarzane po kolei z playlisty i ustawię w pierwszej polski, to następna i tak włącza się po angielsku

Może jest na to skrypt (*.user.js). Najlepiej patrz by umiał wykrywać natywne polskie i tylko przy brakach sięgał po tłumaczenie maszynowe.

Niby można by go przerobić by działał w Enhancerze.

@krystian3w Nie znam się na skryptach i nie wiem gdzie takiego szukać :frowning: Zainstalowałam ten dodatek: Remember YouTube subtitle settings - Chrome Web Store ale nie działa :frowning:

Testowałaś go na filmach gdzie są polskie napisy?

Na przykład większość filmów „Staszka Igraszkowskiego” (dawny staszekIgraszek) niby ma.
Jak się wywala na mechanizmie tłumaczenia Google to może twórca dodatku tego nie przewidział.

Ze skryptów to znalazłem dwa/trzy „marne” i może kilka lekko ułatwiające używanie YouTube (nie zapiszą wyboru ale oczyszczą listę lub wygenerują ikonkę, że są natywne polskie napisy - czyli wykryjesz gdzie są „angielskie” i nie było chętnych ludzi na „tłumaczenie”):

Here are some functions it have :slight_smile:

  1. let subtitle can be selected, so that translator will works
  2. fix subtitle position, so that subtitle don’t move randomly when you click it

Niby perski ale może da się zmodyfikować by wymuszał polski lub tłumaczenie maszynowe dowolnego na polski (krzywdzenie się jakością tłumaczenia na własną odpowiedzialność).

Niby oczyszcza listę maszynowego tłumaczenia z innych języków.

Może zapisuje wybór.


Pewnie część może nie działać z braku aktualizacji w 2021, skoro dodatek z maja już ma „problemy”.