Driver Power State Failure Windows 10, Asus Rog GL553VD


(smoczek956) #1

Hej mam problem otóż od kupienia laptopa działał dobrze, póki nie wyszła nowa aktualizacja od Nvidi otóż gdy owa aktualizacja wyszła, zainstalował się w połowie i wyrzucili mi bluescreen z wiadomością o DRIVER_POWER_STATE_FAILURE po skontaktowania się z panią od Nvidi powiedziała mi zeby usunąć ten sterownik w awaryjnym systemie tak też zrobiłem lecz wgrałem się sam sterownik najstarszy jaki był, i nic nie chodziła żadna gra, zaktualizowane jeszcze raz sterownik o 2 sterowniki wcześniej, lecz błąd dalej nie zniknął, skontaktowalem się z państwem od Asusa pan to samo powiedział z tym żeby zaktualizować chipset i grafikę intela, pomogło na chwile, na następny dzień wyrzucilo mi wszystko i zainstalowałem system na nowo, teraz nawet nie mogę zaktualizować systemu do najnowszej wersji bo mi wyrzuca aktualizacje gdzieś na 90% i wraca do poprzedniej wersji systemu. Dlatego mam prośbę o pomoc naprawdę bo nie wiem co robić. Laptop jest nowy kupiony miesiąc temu :frowning:
Dane techniczne:
Laptop: Asus Rog GL553VD
System: Windows 10 Pro x64 bit
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1050
Procesor Intel i5 7 generacji
Laptop zakupiony w Listopadzie.


(Astor44) #2

Na przyszłość: nie instaluj sterowników grafiki ze strony nVidii lecz z tej strony: https://www.asus.com/pl/Laptops/ROG-GL553VD/HelpDesk_Download/ pozycja VGA.
Nie wykluczone, ze będziesz musiał zainstalować system na nowo i to “na czysto”, czyli spod tzw. bootowania z przygotowanego nośnika (CD lub pendrajw) z instalatorem systemu.
Po zainstalowaniu system musi się dać zaktualizować! Gdyby się okazał brak sterowników karty graficznej (sprawdź w systemowym Menadżerze Urządzeń), to dopiero wówczas pobierz i zainstaluj sterowniki wskazane wyżej.


(smoczek956) #3

Właśnie w tym problem ze to jest już system zainstalowany na nowo, i nie chce się on w ogóle w żaden sposób zaktualizować, po ponownym zainstalowaniu systemu wgrałem wszystkie sterowniki ze strony producenta, lecz sterownik grafiki od nvidi nie może się zainstalować bo nie ta wersja systemu. Bo to jest jakaś stara wersja windows 10 dlatego proboje go non stop zaktualizować lecz się nie daje i broni, wiec teraz w tym problem co to zrobić :confused:


(Astor44) #4

Wykonanie nośnika (CD lub pendrajw) z instalatorem systemu przy wykorzystaniu: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209 zapewnia zainstalowanie najnowszej wersji (1709) Windows’a 10, skoro uważasz, że masz zainstalowaną jakąś za starą wersję.


(smoczek956) #5

Okey to jak zainstaluje juz najnowsza wersje systemu to co dalej mam robić? Gdzieś jakiś sterownik czy coś robi błąd przez który wyskakuje mi bluescreen z ta informacja a sterowniki pobieram prosto ze strony producenta


(Astor44) #6

Kolejność pracy podałem wyżej (14,47). Po zainstalowaniu najnowszej wersji systemu nie pobieraj żadnych sterowników lecz daj się systemowi zaktualizować (w Ustawieniach). Dopiero potem, jeśli w Menadżerze Urządzeń stwierdzisz brak jakichś sterowników (żółte znaczki), to je pobierz i zainstaluj ze strony firmowej ASUS. Link podałem. Taka jest standardowa procedura z Win10.


(smoczek956) #7

Okej dziękuje za pomoc, czy wtedy błąd z bluescreenem powinien zniknąć?


(Astor44) #8

Moim zdaniem tak, ponieważ to jest zwykła procedura w przypadku laptopów, a laptop jest przystosowany do systemu Win10/64-bit. Byleś niczego nie pobierał ze strony nVidii. Przynajmniej tymczasowo.


(smoczek956) #9

A nie wiesz jaki aktualny sterownik najnowszy działa po gtx 1050 dla laptopa? Bo nawet pograć w grę nie można tak to


(Direwolf) #10

Pogubilem się. … Laptop Asus, a Ty @Astor44 kazesz mu pobierać ze strony HP?


(smoczek956) #11

Juz jest sprostowane :wink: tylko ciekawi mnie co w wypadku kiedy aktualizacja sterownika graficznego będzie chciała się sama wgrac przez Windows update ? A na dzień dzisiejszy mam sterownik do nvidii 387. Wiec nie wiem czy instalować jakiś inny czy czekać aż nie wyjdzie nowy sterownik na stronie Asusa


(Direwolf) #12

Nie rób sobie problemu. Windows Update też potrafi pobrać odpowiedni sterownik. Jeżeli się nie pobierze wraz Z WSZYSTKIMI aktualizacjami, to postępuj tak, jak napisał @Astor44. Wszystko będzie działać jak należy.


(smoczek956) #13

Mam pytanie, bo ciałem pograć w The Sims 4 lecz mówi mi że mam stary sterownik a najnowszego nie mam jeszcze, a astor mówił żeby nic nie pobierać ze strony nvidii


(smoczek956) #14

Problem właśnie wrócił :confused: plus problem w tym ze próbować grać, to nie mogę bo na sterownikach od producenta gra mi wykrywa ze to jest stary sterownik


(Astor44) #15

Napisałem, że “tymczasowo”. Możesz spróbować pobrać i zainstalować najnowsze sterowniki stąd:
http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/128425/en-us
Ale czy zechcą się zainstalować i działać poprawnie, pewności nie mam.


(smoczek956) #16

Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\122317-25625-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: srv*
Executable search path is:
Windows 10 Kernel Version 16299 MP (4 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 16299.15.amd64fre.rs3_release.170928-1534
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff8013be10000 PsLoadedModuleList = 0xfffff8013c171ff0
Debug session time: Sat Dec 23 10:50:15.778 2017 (UTC + 1:00)
System Uptime: 0 days 0:02:51.570
Loading Kernel Symbols



Loading User Symbols
Loading unloaded module list


  •                                                                         *
    
  •                    Bugcheck Analysis                                    *
    
  •                                                                         *
    

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 9F, {3, ffffe589e3eb9060, ffffe40b5ae57c40, ffffe589e76bbc10}

*** WARNING: Unable to verify timestamp for nvlddmkm.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for nvlddmkm.sys
Implicit thread is now ffffe589`e20dd700
Probably caused by : pci.sys

Followup: MachineOwner

3: kd> !analyze -v


  •                                                                         *
    
  •                    Bugcheck Analysis                                    *
    
  •                                                                         *
    

DRIVER_POWER_STATE_FAILURE (9f)
A driver has failed to complete a power IRP within a specific time.
Arguments:
Arg1: 0000000000000003, A device object has been blocking an Irp for too long a time
Arg2: ffffe589e3eb9060, Physical Device Object of the stack
Arg3: ffffe40b5ae57c40, nt!TRIAGE_9F_POWER on Win7 and higher, otherwise the Functional Device Object of the stack
Arg4: ffffe589e76bbc10, The blocked IRP

Debugging Details:

Implicit thread is now ffffe589`e20dd700

DUMP_CLASS: 1

DUMP_QUALIFIER: 400

BUILD_VERSION_STRING: 10.0.16299.125 (WinBuild.160101.0800)

SYSTEM_MANUFACTURER: ASUSTeK COMPUTER INC.

SYSTEM_PRODUCT_NAME: GL553VD

SYSTEM_VERSION: 1.0

BIOS_VENDOR: American Megatrends Inc.

BIOS_VERSION: GL553VD.301

BIOS_DATE: 12/30/2016

BASEBOARD_MANUFACTURER: ASUSTeK COMPUTER INC.

BASEBOARD_PRODUCT: GL553VD

BASEBOARD_VERSION: 1.0

DUMP_TYPE: 2

BUGCHECK_P1: 3

BUGCHECK_P2: ffffe589e3eb9060

BUGCHECK_P3: ffffe40b5ae57c40

BUGCHECK_P4: ffffe589e76bbc10

DRVPOWERSTATE_SUBCODE: 3

IMAGE_NAME: pci.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0

MODULE_NAME: pci

FAULTING_MODULE: fffff806a4400000 pci

CPU_COUNT: 4

CPU_MHZ: 9c0

CPU_VENDOR: GenuineIntel

CPU_FAMILY: 6

CPU_MODEL: 9e

CPU_STEPPING: 9

CPU_MICROCODE: 6,9e,9,0 (F,M,S,R) SIG: 5E’00000000 (cache) 5E’00000000 (init)

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR: 0x9F

PROCESS_NAME: System

CURRENT_IRQL: 2

ANALYSIS_SESSION_HOST: DESKTOP-1CA6RO7

ANALYSIS_SESSION_TIME: 12-23-2017 11:54:49.0707

ANALYSIS_VERSION: 10.0.15063.468 amd64fre

DPC_STACK_BASE: FFFFE40B5AE57FB0

STACK_TEXT:
ffffe40b5ae57c08 fffff8013c041ac7 : 000000000000009f 0000000000000003 ffffe589e3eb9060 ffffe40b5ae57c40 : nt!KeBugCheckEx
ffffe40b5ae57c10 fffff8013c0419d2 : ffffe589eb2b34a0 ffffc08132540180 ffffe589e6eb5c68 0000000000000000 : nt!PopIrpWatchdogBugcheck+0xeb
ffffe40b5ae57c70 fffff8013be5cb63 : ffffc08132540180 000000006643841d ffffe40b5ae57e68 ffffe58900000002 : nt!PopIrpWatchdog+0x22
ffffe40b5ae57cc0 fffff8013be5dbfd : 000000000000000a 0000000000000000 000000000025317b ffffc08132540180 : nt!KiProcessExpiredTimerList+0x153
ffffe40b5ae57db0 fffff8013bf79275 : 0000000000000000 ffffc08132540180 ffffe40b5ae1e8b0 ffffe589e2121700 : nt!KiRetireDpcList+0x43d
ffffe40b5ae57fb0 fffff8013bf79080 : ffffe589ea1ce000 fffff8013c6e5356 ffffe589e3249000 0000000000000005 : nt!KxRetireDpcList+0x5
ffffe40b5ae1e7f0 fffff8013bf77ac5 : 0000000000100cd0 fffff8013bf75cc1 ffffe589ea1ce000 ffffc08132540180 : nt!KiDispatchInterruptContinue
ffffe40b5ae1e820 fffff8013bf75cc1 : ffffe589ea1ce000 ffffc08132540180 ffffe40b5ae1e910 fffff8013bf79096 : nt!KiDpcInterruptBypass+0x25
ffffe40b5ae1e830 fffff806abddc052 : ffffe589ea1ce000 fffff806abd7c10e 000000000000000e 000000000000101c : nt!KiInterruptDispatchNoLockNoEtw+0xb1
ffffe40b5ae1e9c0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd7c10e 000000000000000e 000000000000101c ffffe589ea1ce000 : nvlddmkm+0x23c052
ffffe40b5ae1e9c8 fffff806abd7c10e : 000000000000000e 000000000000101c ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c : 0xffffe589ea1ce000 ffffe40b5ae1e9d0 000000000000000e : 000000000000101c ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 : nvlddmkm+0x1dc10e ffffe40b5ae1e9d8 000000000000101c : ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 : 0xe ffffe40b5ae1e9e0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 0000000000000000 : 0x101c ffffe40b5ae1e9e8 fffff806abd8351c : ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 : 0xffffe589ea1ce000
ffffe40b5ae1e9f0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd804e4 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 : nvlddmkm+0x1e351c
ffffe40b5ae1e9f8 fffff806abd804e4 : 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 0000000000000000 : 0xffffe589ea1ce000 ffffe40b5ae1ea00 0000000000000000 : ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 0000000000000000 00000000`00000000 : nvlddmkm+0x1e04e4

STACK_COMMAND: kb

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC: 70e0f77267a3271d659e0eefb05ce78732cf5428

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET: bfb996df12a75b749bfeb32e52b37aa4d1444b4c

THREAD_SHA1_HASH_MOD: aa604b17b6aa64607dc260d16e6043e5a6a0375d

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

IMAGE_VERSION: 10.0.16299.125

FAILURE_BUCKET_ID: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

BUCKET_ID: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

PRIMARY_PROBLEM_CLASS: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

TARGET_TIME: 2017-12-23T09:50:15.000Z

OSBUILD: 16299

OSSERVICEPACK: 125

SERVICEPACK_NUMBER: 0

OS_REVISION: 0

SUITE_MASK: 272

PRODUCT_TYPE: 1

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

OSEDITION: Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS

OS_LOCALE:

USER_LCID: 0

OSBUILD_TIMESTAMP: 2017-12-07 22:55:32

BUILDDATESTAMP_STR: 160101.0800

BUILDLAB_STR: WinBuild

BUILDOSVER_STR: 10.0.16299.125

ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME: 1d5a

ANALYSIS_SOURCE: KM

FAILURE_ID_HASH_STRING: km:0x9f_3_nvlddmkm_image_pci.sys

FAILURE_ID_HASH: {a47222af-fbac-bc49-47e0-2cf5d31cc673}

Followup: MachineOwner

3: kd> !analyze -v


  •                                                                         *
    
  •                    Bugcheck Analysis                                    *
    
  •                                                                         *
    

DRIVER_POWER_STATE_FAILURE (9f)
A driver has failed to complete a power IRP within a specific time.
Arguments:
Arg1: 0000000000000003, A device object has been blocking an Irp for too long a time
Arg2: ffffe589e3eb9060, Physical Device Object of the stack
Arg3: ffffe40b5ae57c40, nt!TRIAGE_9F_POWER on Win7 and higher, otherwise the Functional Device Object of the stack
Arg4: ffffe589e76bbc10, The blocked IRP

Debugging Details:

Implicit thread is now ffffe589`e20dd700

DUMP_CLASS: 1

DUMP_QUALIFIER: 400

BUILD_VERSION_STRING: 10.0.16299.125 (WinBuild.160101.0800)

SYSTEM_MANUFACTURER: ASUSTeK COMPUTER INC.

SYSTEM_PRODUCT_NAME: GL553VD

SYSTEM_VERSION: 1.0

BIOS_VENDOR: American Megatrends Inc.

BIOS_VERSION: GL553VD.301

BIOS_DATE: 12/30/2016

BASEBOARD_MANUFACTURER: ASUSTeK COMPUTER INC.

BASEBOARD_PRODUCT: GL553VD

BASEBOARD_VERSION: 1.0

DUMP_TYPE: 2

BUGCHECK_P1: 3

BUGCHECK_P2: ffffe589e3eb9060

BUGCHECK_P3: ffffe40b5ae57c40

BUGCHECK_P4: ffffe589e76bbc10

DRVPOWERSTATE_SUBCODE: 3

IMAGE_NAME: pci.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0

MODULE_NAME: pci

FAULTING_MODULE: fffff806a4400000 pci

CPU_COUNT: 4

CPU_MHZ: 9c0

CPU_VENDOR: GenuineIntel

CPU_FAMILY: 6

CPU_MODEL: 9e

CPU_STEPPING: 9

CPU_MICROCODE: 6,9e,9,0 (F,M,S,R) SIG: 5E’00000000 (cache) 5E’00000000 (init)

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR: 0x9F

PROCESS_NAME: System

CURRENT_IRQL: 2

ANALYSIS_SESSION_HOST: DESKTOP-1CA6RO7

ANALYSIS_SESSION_TIME: 12-23-2017 11:54:57.0224

ANALYSIS_VERSION: 10.0.15063.468 amd64fre

DPC_STACK_BASE: FFFFE40B5AE57FB0

STACK_TEXT:
ffffe40b5ae57c08 fffff8013c041ac7 : 000000000000009f 0000000000000003 ffffe589e3eb9060 ffffe40b5ae57c40 : nt!KeBugCheckEx
ffffe40b5ae57c10 fffff8013c0419d2 : ffffe589eb2b34a0 ffffc08132540180 ffffe589e6eb5c68 0000000000000000 : nt!PopIrpWatchdogBugcheck+0xeb
ffffe40b5ae57c70 fffff8013be5cb63 : ffffc08132540180 000000006643841d ffffe40b5ae57e68 ffffe58900000002 : nt!PopIrpWatchdog+0x22
ffffe40b5ae57cc0 fffff8013be5dbfd : 000000000000000a 0000000000000000 000000000025317b ffffc08132540180 : nt!KiProcessExpiredTimerList+0x153
ffffe40b5ae57db0 fffff8013bf79275 : 0000000000000000 ffffc08132540180 ffffe40b5ae1e8b0 ffffe589e2121700 : nt!KiRetireDpcList+0x43d
ffffe40b5ae57fb0 fffff8013bf79080 : ffffe589ea1ce000 fffff8013c6e5356 ffffe589e3249000 0000000000000005 : nt!KxRetireDpcList+0x5
ffffe40b5ae1e7f0 fffff8013bf77ac5 : 0000000000100cd0 fffff8013bf75cc1 ffffe589ea1ce000 ffffc08132540180 : nt!KiDispatchInterruptContinue
ffffe40b5ae1e820 fffff8013bf75cc1 : ffffe589ea1ce000 ffffc08132540180 ffffe40b5ae1e910 fffff8013bf79096 : nt!KiDpcInterruptBypass+0x25
ffffe40b5ae1e830 fffff806abddc052 : ffffe589ea1ce000 fffff806abd7c10e 000000000000000e 000000000000101c : nt!KiInterruptDispatchNoLockNoEtw+0xb1
ffffe40b5ae1e9c0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd7c10e 000000000000000e 000000000000101c ffffe589ea1ce000 : nvlddmkm+0x23c052
ffffe40b5ae1e9c8 fffff806abd7c10e : 000000000000000e 000000000000101c ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c : 0xffffe589ea1ce000 ffffe40b5ae1e9d0 000000000000000e : 000000000000101c ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 : nvlddmkm+0x1dc10e ffffe40b5ae1e9d8 000000000000101c : ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 : 0xe ffffe40b5ae1e9e0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 0000000000000000 : 0x101c ffffe40b5ae1e9e8 fffff806abd8351c : ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 : 0xffffe589ea1ce000
ffffe40b5ae1e9f0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd804e4 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 : nvlddmkm+0x1e351c
ffffe40b5ae1e9f8 fffff806abd804e4 : 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 0000000000000000 : 0xffffe589ea1ce000 ffffe40b5ae1ea00 0000000000000000 : ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 0000000000000000 00000000`00000000 : nvlddmkm+0x1e04e4

STACK_COMMAND: kb

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC: 70e0f77267a3271d659e0eefb05ce78732cf5428

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET: bfb996df12a75b749bfeb32e52b37aa4d1444b4c

THREAD_SHA1_HASH_MOD: aa604b17b6aa64607dc260d16e6043e5a6a0375d

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

IMAGE_VERSION: 10.0.16299.125

FAILURE_BUCKET_ID: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

BUCKET_ID: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

PRIMARY_PROBLEM_CLASS: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

TARGET_TIME: 2017-12-23T09:50:15.000Z

OSBUILD: 16299

OSSERVICEPACK: 125

SERVICEPACK_NUMBER: 0

OS_REVISION: 0

SUITE_MASK: 272

PRODUCT_TYPE: 1

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

OSEDITION: Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS

OS_LOCALE:

USER_LCID: 0

OSBUILD_TIMESTAMP: 2017-12-07 22:55:32

BUILDDATESTAMP_STR: 160101.0800

BUILDLAB_STR: WinBuild

BUILDOSVER_STR: 10.0.16299.125

ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME: 1d13

ANALYSIS_SOURCE: KM

FAILURE_ID_HASH_STRING: km:0x9f_3_nvlddmkm_image_pci.sys

FAILURE_ID_HASH: {a47222af-fbac-bc49-47e0-2cf5d31cc673}

Followup: MachineOwner

3: kd> !analyze -v


  •                                                                         *
    
  •                    Bugcheck Analysis                                    *
    
  •                                                                         *
    

DRIVER_POWER_STATE_FAILURE (9f)
A driver has failed to complete a power IRP within a specific time.
Arguments:
Arg1: 0000000000000003, A device object has been blocking an Irp for too long a time
Arg2: ffffe589e3eb9060, Physical Device Object of the stack
Arg3: ffffe40b5ae57c40, nt!TRIAGE_9F_POWER on Win7 and higher, otherwise the Functional Device Object of the stack
Arg4: ffffe589e76bbc10, The blocked IRP

Debugging Details:

Implicit thread is now ffffe589`e20dd700

DUMP_CLASS: 1

DUMP_QUALIFIER: 400

BUILD_VERSION_STRING: 10.0.16299.125 (WinBuild.160101.0800)

SYSTEM_MANUFACTURER: ASUSTeK COMPUTER INC.

SYSTEM_PRODUCT_NAME: GL553VD

SYSTEM_VERSION: 1.0

BIOS_VENDOR: American Megatrends Inc.

BIOS_VERSION: GL553VD.301

BIOS_DATE: 12/30/2016

BASEBOARD_MANUFACTURER: ASUSTeK COMPUTER INC.

BASEBOARD_PRODUCT: GL553VD

BASEBOARD_VERSION: 1.0

DUMP_TYPE: 2

BUGCHECK_P1: 3

BUGCHECK_P2: ffffe589e3eb9060

BUGCHECK_P3: ffffe40b5ae57c40

BUGCHECK_P4: ffffe589e76bbc10

DRVPOWERSTATE_SUBCODE: 3

IMAGE_NAME: pci.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0

MODULE_NAME: pci

FAULTING_MODULE: fffff806a4400000 pci

CPU_COUNT: 4

CPU_MHZ: 9c0

CPU_VENDOR: GenuineIntel

CPU_FAMILY: 6

CPU_MODEL: 9e

CPU_STEPPING: 9

CPU_MICROCODE: 6,9e,9,0 (F,M,S,R) SIG: 5E’00000000 (cache) 5E’00000000 (init)

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR: 0x9F

PROCESS_NAME: System

CURRENT_IRQL: 2

ANALYSIS_SESSION_HOST: DESKTOP-1CA6RO7

ANALYSIS_SESSION_TIME: 12-23-2017 11:55:04.0671

ANALYSIS_VERSION: 10.0.15063.468 amd64fre

DPC_STACK_BASE: FFFFE40B5AE57FB0

STACK_TEXT:
ffffe40b5ae57c08 fffff8013c041ac7 : 000000000000009f 0000000000000003 ffffe589e3eb9060 ffffe40b5ae57c40 : nt!KeBugCheckEx
ffffe40b5ae57c10 fffff8013c0419d2 : ffffe589eb2b34a0 ffffc08132540180 ffffe589e6eb5c68 0000000000000000 : nt!PopIrpWatchdogBugcheck+0xeb
ffffe40b5ae57c70 fffff8013be5cb63 : ffffc08132540180 000000006643841d ffffe40b5ae57e68 ffffe58900000002 : nt!PopIrpWatchdog+0x22
ffffe40b5ae57cc0 fffff8013be5dbfd : 000000000000000a 0000000000000000 000000000025317b ffffc08132540180 : nt!KiProcessExpiredTimerList+0x153
ffffe40b5ae57db0 fffff8013bf79275 : 0000000000000000 ffffc08132540180 ffffe40b5ae1e8b0 ffffe589e2121700 : nt!KiRetireDpcList+0x43d
ffffe40b5ae57fb0 fffff8013bf79080 : ffffe589ea1ce000 fffff8013c6e5356 ffffe589e3249000 0000000000000005 : nt!KxRetireDpcList+0x5
ffffe40b5ae1e7f0 fffff8013bf77ac5 : 0000000000100cd0 fffff8013bf75cc1 ffffe589ea1ce000 ffffc08132540180 : nt!KiDispatchInterruptContinue
ffffe40b5ae1e820 fffff8013bf75cc1 : ffffe589ea1ce000 ffffc08132540180 ffffe40b5ae1e910 fffff8013bf79096 : nt!KiDpcInterruptBypass+0x25
ffffe40b5ae1e830 fffff806abddc052 : ffffe589ea1ce000 fffff806abd7c10e 000000000000000e 000000000000101c : nt!KiInterruptDispatchNoLockNoEtw+0xb1
ffffe40b5ae1e9c0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd7c10e 000000000000000e 000000000000101c ffffe589ea1ce000 : nvlddmkm+0x23c052
ffffe40b5ae1e9c8 fffff806abd7c10e : 000000000000000e 000000000000101c ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c : 0xffffe589ea1ce000 ffffe40b5ae1e9d0 000000000000000e : 000000000000101c ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 : nvlddmkm+0x1dc10e ffffe40b5ae1e9d8 000000000000101c : ffffe589ea1ce000 fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 : 0xe ffffe40b5ae1e9e0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd8351c ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 0000000000000000 : 0x101c ffffe40b5ae1e9e8 fffff806abd8351c : ffffe589ea1ce000 fffff806abd804e4 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 : 0xffffe589ea1ce000
ffffe40b5ae1e9f0 ffffe589ea1ce000 : fffff806abd804e4 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 : nvlddmkm+0x1e351c
ffffe40b5ae1e9f8 fffff806abd804e4 : 0000000000000000 ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 0000000000000000 : 0xffffe589ea1ce000 ffffe40b5ae1ea00 0000000000000000 : ffffe589ea1ce000 0000000000100cd0 0000000000000000 00000000`00000000 : nvlddmkm+0x1e04e4

STACK_COMMAND: kb

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC: 70e0f77267a3271d659e0eefb05ce78732cf5428

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET: bfb996df12a75b749bfeb32e52b37aa4d1444b4c

THREAD_SHA1_HASH_MOD: aa604b17b6aa64607dc260d16e6043e5a6a0375d

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

IMAGE_VERSION: 10.0.16299.125

FAILURE_BUCKET_ID: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

BUCKET_ID: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

PRIMARY_PROBLEM_CLASS: 0x9F_3_nvlddmkm_IMAGE_pci.sys

TARGET_TIME: 2017-12-23T09:50:15.000Z

OSBUILD: 16299

OSSERVICEPACK: 125

SERVICEPACK_NUMBER: 0

OS_REVISION: 0

SUITE_MASK: 272

PRODUCT_TYPE: 1

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

OSEDITION: Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS

OS_LOCALE:

USER_LCID: 0

OSBUILD_TIMESTAMP: 2017-12-07 22:55:32

BUILDDATESTAMP_STR: 160101.0800

BUILDLAB_STR: WinBuild

BUILDOSVER_STR: 10.0.16299.125

ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME: 1cb6

ANALYSIS_SOURCE: KM

FAILURE_ID_HASH_STRING: km:0x9f_3_nvlddmkm_image_pci.sys

FAILURE_ID_HASH: {a47222af-fbac-bc49-47e0-2cf5d31cc673}

Followup: MachineOwner

oto wycinek z folderu dmp bo oczywiście działało spokojnie, a tu potem znowu i teraz juz mam plik
co tu dalej robić z tym? bo nie rozumiem tego :confused:


(Direwolf) #17

Wycinek? :smiley:


(smoczek956) #18

Xd no wycinek xd powie mi ktoś co z tym zrobić?


(smoczek956) #19

Astor może ty masz jakiś pomysł co z tym zrobić? bo na nowo systemu kłaść nie będę :confused:


(Astor44) #20

Wszystko napisałem na ten temat poprzednio. Natomiast tych tekstów, które wyżej zamieściłeś ja nie znam i nie rozumiem. Sorry!
PS. Swoja drogą, dziwię się, że gra Ci melduje, że sterownik ze strony Asusa za stary, skoro on jest z zaledwie lipca tego roku! To jest już za stary?