Zauważyłem że w aplikacji Dysk Google zainstalowanej na Redmi 9 od dłuższego czasu nie mam synchronizacji jak również nie mam odświeżenia.
Problem polega na tym że jak np. zrobię edycję dokumentu Excel zapisanego na Dysku Google na Redmi - zapiszę i otworzę ten sam dokument na deskopowej wersji Dysk Google nie widzę zmian.
Druga sprawa to jak prześlę plik np. pliki JPG z Redmi 9 na Dysk Google to mimo że pobiorę pliki JPG na dysk w komputerze, usunę je z Dysku Google do Kosza i z Kosza całkowicie to nadal je widzę w aplikacji Dysk Google na Redmi 9 - tak jak na screenie poniżej
Chcąc usunąć pliki JPG z Dysku Google poprzez aplikację na Redmi 9 pojawia się monit że „Wystąpił Błąd Synchronizacji” a plików nie ma na Dysku Google poprzez dostęp deskopowy. I tak naprawdę nie jestem w stanie usunąć tych dwóch plików JPG z Dysku Google przez aplikację.
W czym może być problem że nie ma synchronizacji / odświeżenia?.
Dodam że uruchamiałem ponownie Redmi 9 nic to nie dało. Mam aktualną wersję aplikacji Dysk Google, jak również mam nadane prawa dostępu / uprawnień, jak również mam skonfigurowane konto Google na Redmi 9.
@direct39 tak, synchronizacja jest włączona w smartfonie.
W Ustawieniach > Konta i Synchronizacja > Google wszystkie opcje mam aktywnie zaznaczone i aktualnie synchronizowane prócz opcji Wiadomości Google co ostatnią synchronizację mam 18 października 2020 roku, a mimo tego otrzymuje codziennie wiadomości / informacje na Kartach Discovery.
Próbowałem chyba wszystkiego nic nie poprawiało sprawy żeby była bieżąca synchronizacja / odswieżanie pomiędzy edycją, a Dyskiem Google.
Myślę sobie będzie trzeba przywrócić wszystko do ustawień fabrycznych. Ale jeszcze wpadłem na myśl żeby odinstalować aplikację Dysk Google, wyczyścić wszelkie cache i zainstalować raz jeszcze ze Sklepu Google aplikację Dysk Google… i… wszystko funkcjonuje poprawnie jak dawniej.
Pliki są synchronizowane na bieżąco, jak zrobię edycję na smartfonie zmiany są widoczne w wersji deskopowej i na odwrót.
Może wyłączyłeś kiedyś synchronizację w aplikacji.
To jest trochę dziwne, może była jakaś aktualizacja aplikacji, gdzie poprawiono ten błąd.
Jeśli od nowa zainstalowałeś aplikacje i działa, to jest to bardzo możliwe.
@TheNightPanter jakaś minimalna opcja jest że wyłączyłem synchronizację ale jak już to jak korzystałem z Oszczędności Baterii, ale później włączyłem tryb Normalny, chyba że tu jest / był jakiś bug i stąd nie było synchronizacji.
A co więcej był update aplikacji Dysk Google dwa dni temu co także zrobiłem update i jak można przeczytać w Nowościach to
Zaktualizowane centrum powiadomień ułatwia śledzenie najważniejszych elementów
Poprawiliśmy błędy i ulepszyliśmy działanie aplikacji
Także coś było na rzeczy że nie było tak do końca synchronizacji Dysku Google.