[Dysk Google] Brak synchronizacji / odswieżenia

Witam,

Zauważyłem że w aplikacji Dysk Google zainstalowanej na Redmi 9 od dłuższego czasu nie mam synchronizacji jak również nie mam odświeżenia.

Problem polega na tym że jak np. zrobię edycję dokumentu Excel zapisanego na Dysku Google na Redmi - zapiszę i otworzę ten sam dokument na deskopowej wersji Dysk Google nie widzę zmian.

Druga sprawa to jak prześlę plik np. pliki JPG z Redmi 9 na Dysk Google to mimo że pobiorę pliki JPG na dysk w komputerze, usunę je z Dysku Google do Kosza i z Kosza całkowicie to nadal je widzę w aplikacji Dysk Google na Redmi 9 - tak jak na screenie poniżej

Chcąc usunąć pliki JPG z Dysku Google poprzez aplikację na Redmi 9 pojawia się monit że „Wystąpił Błąd Synchronizacji” a plików nie ma na Dysku Google poprzez dostęp deskopowy. I tak naprawdę nie jestem w stanie usunąć tych dwóch plików JPG z Dysku Google przez aplikację.

W czym może być problem że nie ma synchronizacji / odświeżenia?.

Dodam że uruchamiałem ponownie Redmi 9 nic to nie dało. Mam aktualną wersję aplikacji Dysk Google, jak również mam nadane prawa dostępu / uprawnień, jak również mam skonfigurowane konto Google na Redmi 9.

Synchronizacja w ustawieniach smartfona oczywiście włączona?

@direct39 tak, synchronizacja jest włączona w smartfonie.

W Ustawieniach > Konta i Synchronizacja > Google wszystkie opcje mam aktywnie zaznaczone i aktualnie synchronizowane prócz opcji Wiadomości Google co ostatnią synchronizację mam 18 października 2020 roku, a mimo tego otrzymuje codziennie wiadomości / informacje na Kartach Discovery.

oszczędzanie baterii włączone ? , moze wyłączać synchronizacje

Oszczędzania Baterii nie mam aktywnej, jest też wyłączone (nigdy też nie korzystałem z tej opcji).

Próbowałem chyba wszystkiego nic nie poprawiało sprawy żeby była bieżąca synchronizacja / odswieżanie pomiędzy edycją, a Dyskiem Google.

Myślę sobie będzie trzeba przywrócić wszystko do ustawień fabrycznych. Ale jeszcze wpadłem na myśl żeby odinstalować aplikację Dysk Google, wyczyścić wszelkie cache i zainstalować raz jeszcze ze Sklepu Google aplikację Dysk Google… i… wszystko funkcjonuje poprawnie jak dawniej.

Pliki są synchronizowane na bieżąco, jak zrobię edycję na smartfonie zmiany są widoczne w wersji deskopowej i na odwrót.

Co więcej są też chmurki / powiadomienia od Dysku Google co pisałem w temacje Brak Chmurek / Powiadomień Od Aplikacji Dysk Google że jest ich brak.

Czyżby pomogło odinstalowanie i raz jeszcze zainstalowanie aplikacji?. Chyba tak… zobaczę na jak długo.

Może wyłączyłeś kiedyś synchronizację w aplikacji.

To jest trochę dziwne, może była jakaś aktualizacja aplikacji, gdzie poprawiono ten błąd.
Jeśli od nowa zainstalowałeś aplikacje i działa, to jest to bardzo możliwe.

@TheNightPanter jakaś minimalna opcja jest że wyłączyłem synchronizację ale jak już to jak korzystałem z Oszczędności Baterii, ale później włączyłem tryb Normalny, chyba że tu jest / był jakiś bug i stąd nie było synchronizacji.

A co więcej był update aplikacji Dysk Google dwa dni temu co także zrobiłem update i jak można przeczytać w Nowościach to

  • Zaktualizowane centrum powiadomień ułatwia śledzenie najważniejszych elementów
  • Poprawiliśmy błędy i ulepszyliśmy działanie aplikacji

Także coś było na rzeczy że nie było tak do końca synchronizacji Dysku Google.