Dysk SSD 256 GB - potrzebuję zapełnić grami ale nie po to, aby grać ;)

Zapewne temat wydaje się trochę dziwny :wink: . Dysk SSD 240 GB po naprawie (SATAFIRM S11) - potrzebuję go zapełnić w ok.90% aby sprawdzić, czy się z powrotem nie wysypie. Wymyśliłem sobie, że najłatwiej/najszybciej zapełnię grami. Tylko problem polega na tym, że nie gram, nie znam się na grach w ogóle jak większość seniorów.

Czy możecie podpowiedzieć skąd mogę ściągnąć jakiekolwiek gry, nie muszą w ogóle się odpalać, im cięższe tym lepiej. Początkowo myślałem o filmach ale rzekomo z grami będzie szybciej.

Co za pomysł, daj spokój.

Bardzo dziwny ale jak już koniecznie chcesz to zapełnij dysk filmami - nie trzeba instalować i może być ten sam pod różnymi nazwami. Poza tym co rozumiesz pod pojęciem „z powrotem wysypie”?

Taki miałem zamiar od początku.

Nie instalowałbym :wink:

Że się uszkodzi to pewnik, tylko chcę to szybko uzyskać, bo dysk jest na gwarancji. Naprawa a następnie wgranie nowego softu sformatowało dane, nie wiem czy „Satafirm-S11” jest Wam znany od podszewki?

Pisałem z mrugnięciem oka :wink:

Po prostu odpal Victoria HDD, wejdź w zakładkę test, zaznacz read and write (SKASUJE ZAWARTOŚĆ Dysku), i zapuść test. Będzie szybko wiedział czy jest ok.

Uwaga, do tej procedury najlepiej aby dysk był bez partycji, inaczej system może blokować zapis.

To pozwoli ci sprawdzić o wiele pewniej czy dysk jest ok.

Utwórz jeden plik w cmd
otwórz cmd i wklep
fsutil file createnew C:\test1.txt 4294967296 to jest 4 Gb
możesz inne wartości
1 MB = 1048576
100 MB = 104857600
1 GB = 1073741824
10 GB = 10737418240
100 GB = 107374182400
1 TB = 1099511627776
10 TB = 10995116277760

Ściągnąłem z 3-ch źródeł Victorię 5.37 i za każdym razem mam info, że na tym komputerze nie będzie działać, czyżby nie było dedykacji pod pod W10/64?
Teraz ver. 4.47:
…„14:38:26 : Driver file not found. Please manually copy driver to your system32/driver directory
14:38:31 : PORTTALK Error. Invalid driver handle