Dyskusja na temat stworzenie systemu

Osobiście jestem bardzo początkującym programistą, ale zwrócę się do tych lepszych: nigdy nie myśleliście nad stworzeniem systemu? Boże, jak zaczynam myśleć o tym to po prostu dla mnie jest to coś niezwykłego, przecież to trzeba tyle napisać kodu :roll: :roll: :wink:

A dlaczego nie moglibyśmy połączyć siły i stworzyć własny system? Wiem, że teraz pewnie wszyscy zaczną krytykować moją wypowiedź… ale narazie tak na luzie zapytam się, jaką dalibyście nazwę dla systemu i ew. logo :slight_smile:

ja osobiście nazwałbym

KADO# x1

NIestety… coś takiego jak logo to najmiej ważna sprawa w systemie.

System to w głównej mierze algorytmy związane z procesami, obluga pamieci RAM i dyskowych. Przydałoby się aby był ‘wielowątkowy’, więc pomimo szczerych chęci proponuję zejść na ziemię

Zgadłeś ;).

Pomysł “trochę” nie taki. Bardziej sensownym pomysłem byłoby przyłączenie się do projektu np. ReactOS. Tworzenie kolejnego systemu operacyjnego nie ma żadnego sensu. Pisanie sterowników do wszystkich podzespołów, trzeba przewidzieć wszystko, co można zrobić i co się może stać. Wiesz, ile to pracy, ile na to potrzeba czasu, chęci. Sam napisałeś, że jesteś “bardzo początkującym programistą”, więc co umiesz? Użyć funkcji “eWyswietl.Text” w Delphi? Skąd wiesz, czy ta praca nie pójdzie na marne?

Proponuję się przespać z tym “problemem” ;).

Cześć piękna idea :slight_smile:

Ja zawsze jako logo systemu widziałem ptaka w locie :smiley:

Niestety rzeczywistość jest taka jak napisała/napisał jagusiak.

Na początek napisz coś w stylu DOS’a. Zapytasz po co? - dla satysfakcji :slight_smile:

Jeżeli miałbyś jakieś info. jak się zabrać za pisanie systemu to odezwij się do mnie sam od pewnego czasu zastanawiam się nad dojściem do jakiś info jak zacząć a potem coś stworzyć.

Jest jedno ale, trzeba mieć kasę bo na takim czymś można łatwo uszkodzić sprzęt.

Właśnie dlatego że jesteś początkującym programistą to daj sobie spokój.

Po drugie: