Dystrybucja z sterownikami wifi i grafiki?

Witam czy jest taka dystrybucja która ma sterowniki wgane wifi i karty graficznej intel? jestem zielony i w terminalu za dużo bałaganu troche:)

Zapewne chodzi ci o Linuksa.

np. Ubuntu/Linux mint ma wszystko co jest potrzebne.

Wiem bo mam.

Z kartą graficzną raczej nie będzie problemu, bo sterowniki w miarę współczesnych kart Intela są wbudowane w jądro każdej aktualnej dystrybucji. Z kartą sieciową nie ma co strzelać, bo wbrew temu, co napisał Przemo, zdarzają się egzotyczne modele, których nawet Ubuntu/Mint domyślnie nie obsłuży (wiem, bo mam). Tak czy inaczej - podaj dokładny model karty sieciowej.

właśnie mam aktualnie Win 10 , ale zastanawiam się nad zmianą na linuxa , testowałem minta , kubuntu ubuntu tylko że sterowniki które są wbudowane do grafiki zachowują się tak jak np na windows 7 zintegrowane stery się tną … np jak na świeżym systemie… a co do wifi to problem jest taki że jak mam podłączone usb to ok działa ale bez nie widzi za nic i tak samo było z ubuntu,kubuntu mintem… 

To podaj mi jakiego masz Minta bo miałem i albo w terminalu trzeba ustawić wifi i stery grafiki , ja nie umiem tego robić a nikt nie chce mi pomóc nawet na forum linuxa.pl

A jak ktoś ma Ci pomóc, skoro nawet nie chcesz odpowiadać na zadawane Ci pytania?

 Realtek RTL8723BE wireless LAN 802.11n PCI-E NIC 

Pobierz Ubuntu i odpal z pendrive czy tam z płyty i powiedz czy działa czy nie. Jak będzie działać, to możesz instalować. Ta karta z tego co widzę, to jest wspierana.

Testowałeś system tylko w trybie live? To się nie dziw że tnie.

@maciekk26, podaj lepiej pełną specyfikację sprzętu, a przynajmniej konkretne modele dwóch wspomnianych przez Ciebie chipsetów (grafa i wifi - jedno i drugie to Intel?!), bo tak to sobie można gdybać…