Witam,w tym temacie można polecać filmy które według was są godne do obejrzenia.Proszę wpisywać filmy w podkategoriach typu horror,film akcji itp i krótko opisać dlaczego właśnie ten film a nie inny.Temat stworzony z myślą o tych którzy się nudzą i nie wiedza co by tu obejrzeć.Pozdrawiam.
Horror:,REC’’ bardzo dobry film lepszy jak ring i sierociniec
American Gangster - Dramat,Kryminał
Tożsamośc Bournea - Sensacyjny [bardzo Polecam]
Krucjata Bournea - Sensacyjny [bardzo Polecam]
Ultimatum Bournea - Sensacyjny [bardzo Polecam]
Wanted - sensacyjny
Hancock - dramat
The Invisible - dramat
W Dolinie Elah - Sensacyjny,Dramat
Królestwo - Dramat ,Sensacyjny
Nieuchwytny - Thriller
Frontieres - Horror
Człowiek Pies - Sensacyjny,Thriller
A Scaner Darkly
1)Msciciel-1973
2)Iron man 2008
3)Snake eyes 1998
4)War 2007plyta 1
1)Msciciel-1973
2)Iron man 2008
3)Snake eyes 1998
4)War 2007
plyta 2
5)Mr brooks 2007
6)Niesamowity jezdziec Western
7)Pay.itForward 2000
plyta 3
8)Bringing out,the dead
9)Ucieczka na Ateny
10)Grizzly park 2008
11)Rozowa pantera
plyta 4
12)Chyba kocham swoja zone
13)Przeprawa-wojenny
14)Labirynt fauna
15)Niewidzialny
plyta 5
16)lejdis
17)Living and dying
18)Prawdziwa zbrodnia
19)The elephant king
plyta 6
20)Tajemnica twierdzy szyfrow 1-13
plyta 7
21)Hallo szpicbrodka
22)Lech Walesa tv-bolek
23)Na bialym szlaku-polski
24)The score
25)Ostatni swiadek-polski
plyta 8
26)Dr Dolittle 4
27)Hero wanted
28)Ronin
29)Trzech kumpli - repor…
plyta 9
30)K-9
31)K-911
32)Zostawic Las Vegas
33)Primal Fear
plyta 10
34)Poludnie Polnoc
35)Wiosna panie sierzancie
36)Korowod - polski
plyta 11
37)Conspiracy theory
38)Kiedy mezczyzna kocha kobiete
39)The hit list
40)Wszyscy jestesmy Chrystusami
plyta 12
41)The fan
42)The last castle
43)The way of the gun
plyta 13
44)Cliffhanger
45)Kampfansage der letzte
46)Rails and ties
47)Shoot to kill
48)Ryzykowny skok
plyta 14
49)Droga na zachod - polski
50)Ghost writer
51)Jedwab
52)Krolowie ulicy
53)The stone angel
plyta 15
- Podaj dalej-alkohol.
plyta 16
55)Patton
56)Archiwum x seria 8 odcinki 19-21
57)archiwum x seria 9 odcinki 13-16
plyta 17
58)Ucieczka z planety malp
59)Kochankowie mojej mamy
60)Planeta malp
61)W podziemiach planety malp
plyta 18
62)Teraz albo nigdy-serial polski
plyta 19
63)3.10 do yuma 1957
64)First sunday
65)Rambo
66)samuraj z nikad
67)Sleuth
68)Witaj w domu Roscoe Jenkins
plyta 20
69)P.S.I.Love you
70)Requiem
71)Rules of engagement
plyta 21
71)Fatwa
72)Lorenzos oil
73)Masked mobsters
74)Opowiesc wigilijna
75)Tajemnica twierdzy szyfrow - 13
plyta 22
76)Bitwa o Anglie
77)Podboj planety malp
78)Femme fatale
plyta 23
79)Zabojcy
80)Legaturi bolnavicioase
81)There will be blood
plyta 24
82)Confess
83)Fall down dead
84)Teraz albo nigdy - 13
85)Przeprawa przez rzeke kway
85)The nutty professor
plyta 25
- O7 zglos sie serial polski 1-8
plyta 26
- O7 zglos sie serial polski 9-14
plyta 27
-
O7 zglos sie serial polski 15-19
-
Step up Step 2
plyta 28
90)The take
91)Tikhij don
plyta 29
92)American gun
93)The sawages
94)Archiwum x seria 9 odcinek 17
95)Archiwum x seria 9 odcinek 18
96)Archiwum x seria 9 odcinek 19 i 20
plyta 30
97)Blind fury
98)Carelles
99)Godziny strachu
100)Druznik
101)Mala wielka milosc polski
plyta 31
102)10.000.bc
103)Meet the spartans
104)Romancing the stone
105)Step up lektor
106)szalency
107)Swiadek bezbronny
No to Romi zaszalał nam tu
Dwa najlepsze filmy we wszechświecie:
Pulp Fiction
i
Forrest Gump
Ostatnio byłam w kinie na “Mrocznym Rycerzu”, naprawdę polecam (świetne efekty specjane )
symetria - bardzo dobry film, przedstawiający świat więźniów. Komedio - dramat.
Laleczka Chucky 5 [Horror], tego chyba nie muszę opisywać :twisted:
dla mnie dał dużo do myślenia film dejavi-super-polecam :lol:
A ja od siebie polecam “Zieloną mile” i trylogie Władcy pierścieni,a z polskich filmów to może"Francuski numer"
To ja jeszcze dodam A Scanner Darkly (Przez ciemne zwierciadło) animowany thriller na podstawie książki Philipa K. Dicka. Świetna fabuła, genialny klimat, oryginalny sposób animacji (Rotoscoping) i dobra obsada (Keanu Reeves, Winona Ryder, Robert Downey Jr.). Polecam
Warto dodać filmy które nie polecamy, żeby ktoś nie kupował, ściągał czy pożyczał w ciemno.
Polecam:
Shooter- Super film, kilka błędów, super fabuła (według mnie)
Hitman- według fanów gry lipny ale dla tych którzy nie grali w grę (np ja ) Film jest po prostu zarąbisty, a do tego ta muzykaa!! Całkiem nie zła obstawa, co prawda film ma kilka błędów ale ja czepiam się szczegółów, Fabuła super. Z tego co czytałem dużo odbiega od gry.
Wzgórza mają oczy - średnia fabula, ale bardzo sympatyczny film. Trzyma w napięciu.
American Gangster- naprawdę super film, fabuła, Mało akcji ale w tym filmie nie chodzi o akcje, może trochę przynudzać ludzi którzy nie lubia filmów tego typu ale mi się bardzo podoba.
Skarb Narodów- przygodowy, jeśli ktoś lubi tego typu filmy to naprawdę warto.
Adrenalina- ubaw po pachy, dużo akcji, i jeszcze raz JAJA i JAJA!!
Supersamiec- raczej dla młodzieży, coś w stylu american pie, brak szacunku dla kobiet ale i tak śmieszny.
NIE POLECAM!!
Beowulf- kaszana, praktycznie żadna fabuła, po prostu zal.pl
Rambo 4- wręcz tragiczny w porównaniu do innych filmów, tylko zabijanie ludzi, nudna fabuła i w ogóle lipa.
Rocky Balboa- film ciekawy do momentu walki, pokazuje życie rockiego ale finałowa walka to kupa śmiechu.
Droga bez powrotu
Transformes
Szklana pułapka4
Resident Evil(wszystkie)
bajki
Kurczak mały
Po rozum do mrówek
Zagroda Bernarda :lol:
Super Niania koszmar z piekła rodem.
A serio to
Obcy, Predator, Obcy vs Predator, 13 duchów.
Jeden z lepszych filmów jaki oglądałem, to:
Efekt Motyla —> thriller ( Butterfly Effect ) 2004r.
do tego:
300 Spartan
Hooligans
Symetria
Święci z Bostonu
Czas surferów
Transporter
Zielona Mila
_______________
Waryjaci z Karaibów --> komedia wszechczasów
Wściekłe Pięści Węża :faja:
Władca Pierścionka :lol:
Chłopaki z sąsiedztwa
Do swojej odpowiedzi dodam jeszcze film w kategorii “Kino rodzime”:
“Dzień Świra” - kultowy film, którego nie można nie znać!
no ba,super film,“Wszyscy jesteśmy Chrystusami” też jest fajny,te filmy są trochę świrowiaste ale dają dużo do przemyślenia
Właśnie dlatego jak jest określiłeś, że są
dają dużo do myślenia!
Nie jestem wstanie zliczyć ileż to razy oglądałem ten film!
no dokładnie,ja tak samo,super wilmy i
dzień świra i Wszyscy jesteśmy Chrystusami,to drugie to jak by kontynuacja pierwszego