Fotografia - pochwal się swoimi zdjęciami, oceń innych

Zdziwiło mnie to nieco, no ale nie znalazłem takiego tematu, tymczasem nie wierzę, że nikt tu żadnych zdjęć nie robi.

Ja robiłem jakieś 2 lata temu, nawet rok temu jeszcze nieco intensywnie, ale jakoś tak wszystko nagle rzuciłem nie wiedzieć czemu…

Teraz postanowiłem do tego wrócić - jesień, nieciekawa sytuacja, jakimś ratunkiem są długie spacery, a podczas nich czasami chce się coś uchwycić. Coś pięknego, spróbować chociaż w ten sposób zatrzymać te chwile przy sobie. Potem móc do tego wrócić, do wspomnień… dobrze, wrócę może do tematu.

Czym cykam? Niczym specjalnym, Sony DSC-HX20V. Jeszcze na początku tego roku miałem lustrzankę olka, ale zdecydowałem się sprzedać, bo mało to było praktyczne, a ja jednak jestem amator zupełny na nie fotograf na poziomie. Do tego podstawowe zmiany w Picasie, nic więcej.

Podzielcie się swoimi zdjęciami, jeżeli coś robicie, a wierzę, że na pewno znajdą się takie osoby.

Oceny też mile widziane, zawsze warto wiedzieć co można by poprawić.

Zapraszam do albumu z jesieni, póki co nie jest tego za wiele, ale to można nawet ułatwiać znalezienie tych najciekawszych:

https://plus.google.com/photos/11129600 … 5562874865

Moja osobista perełka, zrobiona wczoraj z rana.

Całe lato obiecałem sobie wyjść z rana… nie wychodziło, zawsze albo mi coś wypadało, albo żaden znajomy się nie mógł zdecydować…

Teraz gdy siedzę w domu to jest źle, zdecydowałem się więc wyjść sam niezależnie od tego co będzie i nie żałuję… rano było pięknie, potem pogoda zupełnie się załamała, ale to co widziałem, tego mi już nikt nie odbierze. Zdjęcie i tak nie jest w stanie oddać tego co dała natura.

https://lh5.googleusercontent.com/-rNbA … C01297.JPG

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.

no nieźle, to gdzie Ty mieszkasz, że masz z rana takie widoki?

Tematu nie było, bo była galeria i tam można było się chwalić swoją twórczością.