Gtx 680/Wersja Niereferencyjna

Witam, chce kupić gtx’a 680 w wersji zwykłej bądź niereferencyjnej. Mam jednak problem z wyborem.

Wiem że nieco drugie dziecko nVidi gtx 670 jest prawie tak samo wydajny a sporo tańszy, ale po dłuższej burzy mózgu uznałem że chce 680.

Komputer jest jak na razie w koszyku w morele, tak więc obudowa, zasilacz na tą chwile mnie nie ogranicza.

Co do wersji kusi mnie tak i zwykła, jak Gigabyte GeForce GTX 680 Super Overclock 2048MB GDDR5, czy wersja od Msi.

Cena niema znaczenia czy to byłoby 1900zł czy 2200zł(choć to już górna granica w porywach do 2500), brałem oczywiście pod uwagę i AMD, jednak ostatecznie wygrała nVidia ze swoim Gtx xxx.

Jednak jestem zielony, moja wiedza o hardware jest znikoma i nie wiem który zestaw jest tak naprawdę najlepszy w grach, na ultra/high ale z rozdzielczością 1360x768 ew. 1920x1080(nie jestem pewien czy bd brał taki monitor).

W przyszłości nie mam zamiaru podkręcać tej karty, więc “ekstremalne możliwości podkręcania” nijak nie są mi potrzebne.

Z góry dzięki. :smiley:

Moim zdaniem nie warto kupować takiej karty jeżeli chcesz grać tylko w 1360x768. Z jakim procesorem by miała współpracować? Bo wybrać najlepszą wersję niereferencyjną to tu będzie najmniejszy problem :wink:

No więc, chciałbym wybrać najlepszą niereferencyjną, uwierz że długo debatowaliśmy a ja sam myślałem nad tym jaką wybrać, i zdecydowałem że 680, to czy się opłaca czy nie… Chce po porostu wybrać najlepszą/najwydajniejszą wersje 680(w tym zakresie cenowym) :razz:

Monitor kupie i tak, nie wiem jednak czy z tą rozdzielczością, rozdzielczość wpływa jak mniemam negatywnie na wydajność, a ta karta ma mi trochę posłużyć. :slight_smile:

Procek Intel Core i7 2700K 3.5 GHz BOX (LGA1155, 64bit, 95W)

Ale to że natywna będzie 1920x1080 nie znaczy, że nie możesz ustawić niższej :slight_smile: Więc kupuj 680 i monitor HD, a karta i do grania w HD myślę, ze parę lat pociągnie, potem możesz zmniejszać detale/ustawić niższą rozdzielczość.