ImgBurn i problem ze stworzeniem obrazu Visty

Mam takie pytanie: ponieważ dedykowane w tym celu oprogramowanie w moim laptopie nie chce działać i nie ma szansy, że to się zmieni, postanowiłem zrobić obraz partycji recovery ImgBurnem, korzystając z tej porady na innym forum (chodzi oczywiście o Windows Vista). Przy robieniu obrazu zaznaczam System plików: ISO9660 + UDF, po tym pojawia się jednak komunikat, że “Zagnieżdżenie folderów przekracza limit 8 poziomów dla ISO9660” wraz z informacją, że najwięcej poziomów folderów w dowolnej ścieżce jest 11. Mimo to operacja robienia obrazu zostaje zakończona sukcesem. Stąd pytanie: czy taki Windows (po nagraniu obrazu na płytę) będzie później działał? Ewentualnie jak ominąć ten problem? I drugie pytanie: w jaki sposób najlepiej wypróbować stworzony obraz, bez reinstalacji systemu? Prosiłbym o możliwie szczegółową poradę, jestem laikiem w tym temacie.

Użyj Burn Aware Free

A czy to coś zmieni, bo problem wynika chyba ze specyfiki ISO9660, a nie użytego programu?

Hej,

Niestety na 99,9% tak utworzona kopia Recovery działać nie będzie i nie będzie możliwe przywrócenie z niej oryginalnego obrazu partycji z systemem Windows Vista.

:arrow: A co to dokładnie za oprogramowanie?

:arrow: Jakiego producenta to komputer?

:arrow: Próbowałeś reinstalacji oprogramowania?

Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to system wirtualny. Instalujesz oprogramowanie do wirtualizacji - na przykład Virtual Box - tworzysz na nim wirtualną maszynę i na niej próbujesz uruchomić proces przywracania Recovery. Jeśli na maszynie się uda, nie powinno być też problemów z uruchomieniem normalnym na sprzęcie. :slight_smile:

Tak, problem wynika ze specyfikacji ISO 9660. Ewentualnie zostaje zwykły UDF.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Dimatheus, dzięki za rzeczową odpowiedź :slight_smile:

Czy jest zatem jakiś sposób na zrobienie bootowalnego DVD? Czy UDF by działał? Ewentualnie inne możliwości, przy wykorzystaniu innego oprogramowania?