mimo ze jestem nowym uzytkownikiem sporo przegladam to forum i nachodzi pytanie po co przy rangach sa infa o uczestnistwach w zlotach? przeciez to tylko psuje wyglad
nie lepiej aby tego nie bylo ?? a mozna by to wrzucic do podpisow. !
nie ma możliwości weryfikacji tego co dana osoba umieszcza w podpisie. rangi takiej samoistnie nie można sobie nadać, więc tylko zweryfikowane osoby mogą poszczycić się obecnością na zlotach
Po I zlocie mieliście po jakimś czasie usunąć oznaczenia rangowe co do uczestnictwa w zlotach. A już nie długo będziemy mieć rangi typu “MODERATOR (Uczestnik I, II i III Zlotu)”.
w.g. mnie dobrym rozwiązaniem byłoby dodanie w profilu użytkownika takich danych dotyczących zlotów i dodatkowo utworzenie podstrony z nickami userow którzy uczestniczyli w zlotach mam nadzieje ze administaracja zabierze głos w tym temacie
Pragnę jedynie zwrócić uwagę, że na rozwiązanie problemu 4. Zlotu jest jeszcze przynajmniej rok czasu. Jasne, że obecny stan nie jest optymalny, ale daleko jest IMO do stanu alarmowego.
Pierwszy nie miał specjalnej nazwy (wtedy nie było TechIT i Gamikaze). W II zlocie nazwa byłaby dość długa: “II zlot użytkowników wortalu dobreprogramy i I zlot użytkowników wortali TechIT i Gamikaze”, więc powstała nazwa HotZlot.
Według mnie opcja by informację taką umieścić w informacjach dołączonych do profilu będzie najlepsza. Miejsce na rangę to miejsce gdzie user często rzuca okiem, a informacja o uczestnictwie nie jest już aż tak istotna jak informacja o tym, że osoba która napisała post jest Moderatorem lub ADMINEM. I miejsca na takie rangi nie powinny być zaśmiecane wyliczanką, przedstawiam swoją koncepcję opartą na użytkowniku który napisał post powyżej (posłużysz do wyjaśnienia ;-)):
el polaco
<>
Posty: 641
Dołączył(a): 31.08.2006 (Cz) 16:07
Uczestniczył(a) w: II zlocie
Lokalizacja: Olsztyn
powyższe rozwiązanie dobre na czas obecny i najbliższe dwa lata powiedzmy, później (gdy zlotów będzie już na tyle dużo że wyliczanka przekroczy długość pola powyższego, czyli “Dołączył(a)”) mogłoby to się przerodzić w coś takiego:
i w miejscu słowa TAK byłby odnośnik do odpowiedniego tematu, lub podstrony gdzie byłyby szczegółowsze dane o każdym ze zlotów i ich uczestnikach, tu kwestia jedynie ustaleń jak miałoby to wyglądać wewnątrz. Zapytacie, a co gdyby użytkownik nie był uczestnikiem zlotu - otóż uważam że zamiast słówka “NIE” linijka ta po prostu mogłaby po prostu się przy takim użytkowniku nie pojawiać, zbędne zaśmiecanie gdyż takich użytkowników jest zdecydowanie więcej