Informatyka w liceum ogólnym - czy warto?

Witam :slight_smile:

Moje pytanie dotyczy nauczania informatyki w liceum ogólnokształcącym. Chce tylko wiedzieć, czy to będzie informatyka z prawdziwego zdażenia, czyli żeby główna częścią nauki nie był pakiet Ms Office :wink:

jezeli klasa z informatyka to pewnie! ale jesli technologia informacyjna to juz nie (chyba ze ms office ci starczy)

Właśnie, że office’a mam po dziurki w nosie, same mam przez niego kłopoty, bo jak jest jakas praca do domu zadana na offica, to u kolegi musimy robić, bo własnego nie mam :stuck_out_tongue:

Clank , a może warto się zastanowić nad technikum informatycznym? materiał jest nieporównywalny z tym czego uczą w LO. O wiele większa ilość godzin informatyki a także dodatkowych przedmiotów jak programowanie, grafika itp.

no ja jestem w technikum o profilu informatycznym i oprócz przedmiotów zawodowych mamy też technologie informacyjną i tak jak klasy np. humanistyczne mamy tez na TI c++ ale to podstawy bo nawet nauczyciel widać prawie nic nie kapuje i wszystko prezentuje jak wykonać z jakiejś strony internetowej

devil33 nigdy nie zrozumiem programu nauczania informatyki… C++ to bardzo trudny język ale ma ogromne możliwości. Powinni was uczyć na Turbo Pascalu lub delphi. Wtedy łatwo zrozumieć podstawy i jak dobrze programować. A potem dopiero na C++ :smiley:

My mamy najlepszego nauczyciela w liceum, nie ogarniał worda 2007 i 10min szukał gdzie się zmienia czcionkę. Dopiero po dokładnych instrukcjach klasy mu się udało. Wkurzył się na nowego worda i zainstalował z powrotem 2003. A tak ogólnie to robimy sobie mecze w CS 1.6 na 4vs 4 :lol: