Intel czy AMD

PANOWIE,polegając na tym forum chciałbym znaleźc odpowiedź na pytanie -montować kompa na podzespołach AMD czy Intela -co za co przeciw , Żeby była jasność Z komputerami jestem laik ,pisałem na forum dzięki sk91 wybrałem fajny zestaw ZA CO sk91JESZCZE RAZ DZIĘKUJE:

Core 2 Duo E8400

Foxconn P35A-S

Goodram Pro 900MHz

Geforce 8800GTS Asus 512mb

X-fi Gamer

Corsair 750W

2x Seagate 320GB 32MB cache RAID

CM Elite np 331

I TERAZ

poszedłem do serwisu komputerowego Z WYPISEM TEGO ZESTAWU w którym jak mi sie coć z kompem działo zawsze mi robili , ewentualnie zlecić im ściągnięcie podzespołów i montaż ,A tu niespodzianka za wszyscy z tego punktu odradzają mi Intela a na siłę WCISKAJĄ AMD ,różne powody że tańszy że lepszy że ta płyta z intela nie za bardzo bo się źle mocuje i przy wejściu gdzieś pęka NORMALNIE ZGŁUPIALEM , Umówiłem sie na dzisiaj że mam podejść i pokażą mi zestaw za 3 tysiące KTÓRY mogą mi zmontowacale wybrany przez Nich

jak tylko go będę miał to go wstawię,natomiast tu mam prośbę co to mógłby być zestaw za 3 tysiące na bazie AMD że byłby lepszy od tegi zestawu Intela który podałem wyżej, I TAK NAPRAWDE robić kompa na Intelu czy AMD ,MAJĄ W TYM PUNKCIE RACJĘ? swoje zdanie mam na ten temat ale ciekawy jestem co Wy o tym myślicie ,DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI

Ja brałbym jednak intela Jeśli chodzi ci o wydajny fajny procesor to bierz Intela AMD Może i tańszy ale został w tyle za intelem bierz jakiś 2 rdzeniowy to z vista+rozrywka nie będzie sprawiała problemu. AMD był nawet kiedyś szybszy od intela ale to było bardzo dawno temu. Co do płyty ja sie nie znam poczekai na innych.

Obecnie bardziej się opłaca brać INTELA co nie znaczy że AMD są złe po prostu są mniej opłacalne. Jeszcze intele bardzo dobrze się kręcą

O wyższości jednych “świąt” na drugimi można wiele dyskutować, bez definitywnego rozstrzygnięcia.

Dlatego odpowiem tylko tak, że nie warto sugerować się opinią sprzedawców (w zdecydowanej większości).