Jak skonfigurować firewalla norton personal firewall 04

proszę o pomoc, mam firewall i nie umiem go dobrze skonfigurować, gg nie chodzi, część stron się nie ładuje, nie mam pojęcia jak to zrobić, by nie ładowały mi się śmieci z netu+robaczki+ trojany itp, ale to co trzeba działało .

ratuję kompa sama, ale z mizernym skutkiem…co najgorsze wciąż mam coś, czego norot 04 antyvir nie znajduje, a komp chodzi jak czołg,zanim doczekam się otworzenia worda,zdążę zrobić kawę(dosłownie) :cry:

(póki nie miałm netu, nie było problemów, dlatego sądzę,żę to dzieło jakiegoś vira)

jestem początkującym wciąż użytkownikiem tej maszynki, proszę o szczegóły rozwiązania

Wejdz w NIS>>Zapora osobista>>Konfiguruj>>Nadzór nad programami

Tu masz listę programów którym jest internet blokowany lub udostępniany. Najlepiej zeskanuj (masz tam taką opcję) i zobacz co ma mieć dostęp a co nie i odpowiednio ustaw. :smiley:

mam wersję anglojęzyczną

:cry:

To jest Norton Internet Security 2004?? Czemu kupujesz wersję angielską??

norton personal firewall, to wersja testowa

To ściągnij wersję 2003 z Vortalu i spolszczenie do niej. :smiley:

:arrow: Norton Internet Security 2003 PL

:arrow: Norton Internet Security 2003 spolszczenie

już go ściągam, tam tez jest firewall, jak go skonfigurować?czego nie mogę zrobić przy instalacji?

pozdrawiam :wink:

Mozesz on przy instalacji pyta czy zeskanować programy itd. :smiley:

ok, jak cos się pojawi niezrozumiałego, albo problem , dam Ci znać :wink: dzięki za wskazówki

no i mam problem :frowning: mój norton04 znajduje i usuwa wirki kt sie ładują na bierząco, podobnie avg, a ten norton 03 w czasie wstępnego skanowania nic nie zauważył… jak mu zaufać? przecież jeśli go zainstaluję, to z czegoś trzeba będzie zrezygnować…

jeśli wiesz, to napisz co to takiego ad-aware6.mam to, ale nie wiem do czego, podobno ma chronić,ale jak,przed czym?nie zauważam,żadnej jego aktywności…

Ad-aware to program do usuwania różnych szpiegów i tym podobnych.