Jak skonfigurowac połączenie internetowe- kabel -win xp

(Mati3 95) #1

Witam! Dzisiaj zainstalowałem XP (wczesniej win 7) i jest cały pusty ! Zainstalowałem juz kilka sterownikow itd... ale ogólnie jestem w tym wszstkim zielony :frowning: A zwłaszcza w połaczeniu z internetem. Mam pc'ta + 2 laptopy w dwóch innych pokojach (tam jest wszstko okej) pc jest podłączony w sp. następujący router -> kabel -> pc. Próbowałem skonfigurować połączenie sieciowe w kreatorze ale chyba cos jest nie tak.

(kuba3351) #2

Jaki producent i model routera?

(Mati3 95) #3

D-link Model DI-524

Edit:

Karta sieciowa 1394 <- sterowniki sa zainstalowane!

Przynajmniej jak zainstalowałem XP'ka to juz było

(kuba3351) #4

Do tego routera dołączona jest płytka którą trzeba włożyć do komputera.Następnie postępuj według instrukcji wyświetlanych na ekranie.

-- Dodane 05.07.2011 (Wt) 19:33 --

Jest to płyta D-link Click n Connect

(Niejan) #5

Cześć!. Ta karta lub port występuje w menadzerze urządzeń jako karta sieciowa 1394.Jest to oczywiście FireWire i nie służy do połączeń z internetem. Musisz zainstalować sterowniki do karty sieciowej.

Pozdrawiam - niejan.

(Kpc21) #6

To nie żadna karta sieciowa, tylko tak Windows wykrywa port FireWire.

Zainstaluj sterowniki karty sieciowej. Tej prawdziwej ethernetowej.

Tutaj nie ma to nic do rzeczy.

(Mati3 95) #7

skąd mam wiedziec jakie sterowniki zainstalowac ? Jeżeli nie mam płytki to znajdę sterowniki na internecie ?

(Kpc21) #8

Oczywiście.

Jeśli nie wiesz jaką masz kartę sieciową, sprawdzisz to np. programem Everest.

(Mati3 95) #9

mam ten program... Ale to w koncu mam zainstalowac sterowniki do routera czy do karty sieciowej?

W porogramie pisze :

Sieć:

Podstawowy adres IP [trial version]

Podstawowy adres karty (MAC) 00-00-00-00-00-02

czyli moja karta jest karta MAC (dla upewnienia ;d)

(kuba3351) #10

Najpierw do karty sieciowej.