Jak skonfigurowac połączenie internetowe- kabel -win xp

Witam! Dzisiaj zainstalowałem XP (wczesniej win 7) i jest cały pusty ! Zainstalowałem juz kilka sterownikow itd… ale ogólnie jestem w tym wszstkim zielony :frowning: A zwłaszcza w połaczeniu z internetem. Mam pc’ta + 2 laptopy w dwóch innych pokojach (tam jest wszstko okej) pc jest podłączony w sp. następujący router -> kabel -> pc. Próbowałem skonfigurować połączenie sieciowe w kreatorze ale chyba cos jest nie tak.

Jaki producent i model routera?

D-link Model DI-524

Edit:

Karta sieciowa 1394 <- sterowniki sa zainstalowane!

Przynajmniej jak zainstalowałem XP’ka to juz było

Do tego routera dołączona jest płytka którą trzeba włożyć do komputera.Następnie postępuj według instrukcji wyświetlanych na ekranie.

Dodane 05.07.2011 (Wt) 19:33

Jest to płyta D-link Click n Connect

Cześć!. Ta karta lub port występuje w menadzerze urządzeń jako karta sieciowa 1394.Jest to oczywiście FireWire i nie służy do połączeń z internetem. Musisz zainstalować sterowniki do karty sieciowej.

Pozdrawiam - niejan.

To nie żadna karta sieciowa, tylko tak Windows wykrywa port FireWire.

Zainstaluj sterowniki karty sieciowej. Tej prawdziwej ethernetowej.

Tutaj nie ma to nic do rzeczy.

skąd mam wiedziec jakie sterowniki zainstalowac ? Jeżeli nie mam płytki to znajdę sterowniki na internecie ?

Oczywiście.

Jeśli nie wiesz jaką masz kartę sieciową, sprawdzisz to np. programem Everest.

mam ten program… Ale to w koncu mam zainstalowac sterowniki do routera czy do karty sieciowej?

W porogramie pisze :

Sieć:

Podstawowy adres IP [trial version]

Podstawowy adres karty (MAC) 00-00-00-00-00-02

czyli moja karta jest karta MAC (dla upewnienia ;d)

Najpierw do karty sieciowej.

Poprosiłem o model routera, bo byłem pewien, że masz już te sterowniki.W programie everest znajdź model i producenta płyty głównej.

Czasem takie sterowniki dostępne są na stronie producenta płyty głównej.