Jak zablokować głuche sygnały


(Kylo Tk) #1

jakis natrent kilka razy dziennie puszcza mi sygnaly, jak mu przerwac ta zabawe? "łapanie go" nic nie daje, robi dalej swoje, macie jakies sposoby na takich oszołomów? z gory dzieki.


(matiit) #2

znudzi mu sie po pewnym czasie albo wlacz poczte i wylacz telefon na 1 dzien


(Kylo Tk) #3

to jakis kretyn i chyba mu sie nie znudzi, musze miec jakis skuteczny sposob trzeba mu dac jakas nauczke :twisted: i licze na wasze pomysly jak to zrobic a telefonu nie moge wylaczyc bo jest mi on potrzebny.


(Mayster X) #4

masz pytania na forum .... :slight_smile: ... wez do niego zadzwon i zrob jazde ze jestes jakims rolnikiem i chcesz kupic ''zimnioki'' czy URSUSA ... mow to takim wiesniackim glosem ... ja zawsze tak robie i rezygnuje ten ktos bo mysli ze sie pomylil ... a przy tym jest niezla jazda .... :mrgreen:


(Kylo Tk) #5

tylko ze ta menda nie odbiera telefonow


(Mayster X) #6

... :? to moze probuj co jakisz czas........albo dowiedz sie kto to jest , zbierz ekipe .... wybierz sie do niego i mu grzecznie wytlumacz ze tak nie wolno ... :twisted: ...


(Kylo Tk) #7

jak bym wiedzial kto to jest to juz bym klopotu z gluchymi nie mial :twisted:


(Bunio) #8

Jaki masz telefon ?

Może zablokuj w telefonie sobie numer i już nie podzwoni. :roll:


(Kylo Tk) #9

raczej sie nie da mam nokie 6020


(Asterisk) #10

A nie możesz zapisać w książce tego numeru

i przypisać mu brak dzwonka ?


(Kylo Tk) #11

wlasnie na to samo wpadlem, tylko ze w tej nokii nie ma takiej opcji, moge jedynie przypisac go do jakiejs grupy , ale i tak musze ustawic jakis dzwonek dla tej grupy, a nie mam dzwonka ktory "nie dzwoni".


(Asterisk) #12

Nie masz - Brak dzwonka ?

To załóż taką grupę

Ja mam dla takich - Głośne inaczej :mrgreen:


(Canaletto) #13

Podaj tu numer tego złośliwca :twisted:


(Kylo Tk) #14

na mojej nokii 6020 nie ma takiej opcji jak zaloz grupe jest kilka grup do wyboru ale kazda grupa musi miec jakis dzwonek !!

Złączono Posta : 20.01.2006 (Pią) 19:05

szesc szesc osiem dwa siedem jeden osiem piec piec :twisted:


(M Kupczynas) #15

Zadzwoń z kogoś telefonu do Niego i mu powiedz żeby nie wydzwaniał ciągle...


(Kylo Tk) #16

nie odbiera wogole z innych tez

Złączono Posta : 20.01.2006 (Pią) 20:31

czy naprawde nie istnieje skuteczny sposob na pozbycie sie natrenta??


(matiit) #17

spytaj operatora czy nie moze zablokowac tego numeru :wink:


(system) #18

Zrób to:

zadzwoń do niego i po pierwszym sygnale bez rozłączania się wyciągnij baterię z telefonu - w ten sposób telefon będzie mu cały czas dzwonił, a nawet jak odbierze to kasy nie stracisz- i rób tak kilka razy dziennie, w końcu mu się znudzi zabawa.


(Kylo Tk) #19

slyszalem o tym sposobie jest nawet ok troche zabawy z tym bedzie ale troche sie pomecze.


(aero) #20

nie ma takiej mozliwości, jedynie wniosek złozony na policję pomógł by dowiedzieć się co to za dowcipniś, wiem , bo sam miałem taki problem