Jaka wieża Hi-Fi

Witam.
Mam zamiar kupić wieżę hi-fi która będzie mi służyć do słuchania muzyki z CD,radia itd…
oraz którą będe chciał podłączyć do komputera,bardziej stawiał bym na jakość dżwięku niż na moc,
myślę że od 60w-120w w zupełności wystarczy do pomieszczenia domowego.Chcę porady ponieważ nie znam się na
dzisiejszych hi-fi, ostatnio kiedy kupywałem sprzęt tego typu było to 20 lat temu-cztero segmentowy
Technics za 2000zł. Wypatrzyłem takie modele DENON CEOL N11 DAB lub N10 oraz PHILIPS TAM8905/10.
Zakres cenowy do 3000zł bo chyba nie ma drorzszych.

Może MusicCast od Yamahy, jeśli interesuje Cię wykorzystanie nowinek technicznych typu streaming z serwisów Spotify/Tidal, łączność bluetooth z telefonu itd.

Jak coś to Hi-Fi może być jakościowo gorsze (przestarzały standard) od współczesnego sprzętu.

No, Yamaha to konkret. Sam mam R-N402D i do tego Altusy 300 i daje to radę.

Jedyne co, to Bluetooth chyba walnięty, bo musiałem dokupić zewnętrzny adapter od Logitech’a. Szkoda,m że to jakiś stary chyba ten Logitech, bo ma BT 3.0, no i gra ciszej jakoś tak…

Altusy są głośne, tanie i to w zasadzie tyle. Za komuny to był fantastyczny sprzęt na tą kasę, ale dzisiaj, nie bardzo. Jest sporo prawdziwych kolumn w podobnej cenie.

Jaki jest sens porównywać kolumny podstawkowe do Altusów 300?

Skąd Ci się to wzięło? Moim zdaniem od tej kwoty zaczyna się zabawa. Tak czy inaczej ja przy tej kwocie chciałbym najpierw sprawdzić obsługę sprzętu oraz wygląd na żywo no i posłuchać. Mocno rozważyłbym Yamahę od @hindus.

Jeśli jest gorsze i przestarzałe to co jest dzisiaj współczesnym sprzętem?

Yamahe Music Cast może i mogła by być ale w żadnym markecie nie znalazłem nic od Yamahy.