Jaki e - czytnik wybrać?

(rbit82) #1

Witam! Chciałbym sobie kupić czytnik do czytania ebooków. Niestety nie znam się na tych urządzeniach - zaznaczam tylko, że używałbym tylko do czytania ebooków - nie potrzebuję żadnych innych bajerów. Format plików to głównie doc i pdf. Czy ktoś może się wypowiedzieć czy te urządzenia z linków są w miarę przyzwoite czy nie warto kupować ? Np. http://allegro.pl/okazja-nowy-czytnik-e ... 77525.html lub http://allegro.pl/czytnik-e-book-4gb-7- ... 58672.html lub http://allegro.pl/ebook-free-reader-vor ... 31810.html.

Więcej nie wymieniam bo niestety cenowo te wymienione są dla mnie przystępne . Słyszałem że Kindle Amazon są dobre lecz to wyższa półka cenowa dla mnie ale jak prezentują się własnie te wymienione w stosunku do kindle?

(-Puma-) #2

Pierwsza rzecz to wyprowadzę Ciebie z błędu, to co pokazałeś nie są e-czytnik tylko tablety :wink:

Tutaj w skrócie opisałem różnice e-czytników a tabletów

Podejrzewam że z tych co pokazałeś to nie ma różnicy w tych tabletach.

(realmadrit;)) #3

To co pokazałeś to urządzenia z normalnym ekranem! Nie mają one ABSOLUTNIE NIC wspólnego z e-czytnikami. Męczą i psują wzrok…

Ja używam i polecam Amazon Kindle classic, aczkolwiek głównie zależy jakie pdf zamierzasz czytać (książki czy raczej techniczne)

(-Puma-) #4

Mam e-czytnik i miałem tablet, różnica jest kolosalna w czytaniu.

Mam e-czytnik PocketBook Pro 611. Z tego co czytałem to właśnie kindle jest dobry i stosunkowo tani.

(Gregoorios) #5

Dobrej klasy prawdziwy czytnik a nie tableto podobny twór zawiera technologie e- ink czyli po naszemu “elektoniczny papier”. Ekran czytnika jest czarno biały, przypomina kartkę papieru i nie męczy oczu !!

(rbit82) #6

W sumie to przez dzień ja nie mam czasu czytać książek - tylko wieczorem i w nocy tak, że niestety zakup prawdziwego e - czytnika mijałby się u mnie z celem. Chyba, że np. z takiego kindla można czytać wieczorem przy lampce nocnej? Tak czy inaczej dzięki za rozjaśnienie pojęć.