Jaki iPhone?

Witam

Jestem zielony w temacie iOS a mam za zadanie kupienia telefonu dla dziewczyny - niestety nie znam się a slyszalem ze iphony udają się średnio co 2 modele wiec moje pytanie jest następujące
*jakie modele opłaca się kupić zebym nie wyrzucił jej telefonu po tygodniu
*ile mniej wiecej taka “przyjemnosc” bedzie mnie kosztować ? (Też 4tysiace nie chce wydać . … wolal bym już laptopa kupic za ta cenę)
*opłaca się kupić używany czy lepiej nowe?

(O naprawach wiem ze ciezko i nie opłacalne bo wszystko zalane w kleju - wymienialem raz podzespoły)

Czy Ona ma już iPhone czy też to będzie jej pierwszy iPhone?

co do udanej co drugiej generacji iPhone to słyszę to pierwszy raz. Po drugie te 4 tysiące to wydaje mi się jak na nowego iPhone normalną ceną. Za 3600 kupisz najnowszego iPhone 1. W podobnej cenie kupisz iPhone X, ale to już dwuletni telefon. Jeżeli nie koniecznie musi być to iPhone to w okolicach 3 tysięcy Samsung Galaxy S10/S10+, LG G8S ThinQ, Xiaomi Mi 9/Mi Mix 3 (chyba ma najciekawszy wygląd, jest rozsuwany)

Poleciłbym jeszcze OnePlus 7 Pro

Jak znam życie - skoro dziewczyna uparła się na iPhona to ma być aparat z jabłkiem i ch*&^j

1 polubienie

I tutaj racja … ma być wybrakowane jabłko (ugryzione :smiley: ) i tyle w temacie :confused:
Niestety nie przegadam juz bo ostatnio juz postawiłem na swoim i nie dostała jabłka i powiedziałem że następny będzie…

Właśnie nie zależy mi żeby wydać 4tysiace :slight_smile:

Najnowszy iPhone tez nie musi byc ma działać sprawnie plynnie i aparat rozsądny

Dlatego tez sie zastanawiałem nad tym X’em i ciekaw jestem czy ma dużo udogodnień względem jednej/dwie wersje wstecz (iOS mnie nigdy nie interesował dlatego jestem kompletnym laikiem w tej kwestii i brakuje mi całkowicie wiedzy na ten temat :smiley: )

Kup jej OnePlusa…
OnePlus 6 - nowy w x-komie juz za 1700 (czarny połysk). Ogólnie bardzo atrakcyjny dla oka jest w wersji czerwony połysk. To jest po prostu śliczny telefon.